עדות הבנים

"הרבנית יעל כהן ע"ה חזתה את תאריך פטירתה"

בניו של הגר"ש כהן הפתיעו וסיפרו לראשי הישיבות שבאו לנחמם על פטירת אמם כי מספר ימים לפני חג השבועות, אמם הרבנית ע"ה, ביקשה: "תגידו לי מתי זה י"ג סיון, אני רוצה לומר וידוי" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרבנית יעל כהן ע"ה לצד בעלה נשיא המועצת (צילומים: יעקב כהן)

בניה של הרבנית יעל כהן ע"ה סיפרו במהלך ה'שבעה' כי הרבנית חזתה את תאריך פטירתה כבר בערב חג השבועות.

המוני מנחמים ובראשם גדולי ישראל ממשיכים זה היום השני לפקוד את בית האבלים בשכונת רמות בירושלים עם פטירתה של אשת נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן.

במהלך הניחום הבוקר ישב הגר"ש כהן ולאחר מספר דקות של אנחה הרים את ראשו ואמר לבניו שישבו לצידו: "מסכן האבל שאינו יכול ללמוד תורה ואינו יכול לעסוק בתורה שהיא הנחמה הגדולה ביותר".

בניו של הגר"ש כהן הפתיעו וסיפרו לראשי הישיבות שבאו לנחם כי "מספר ימים לפני חג השבועות ביקשה מאיתנו 'תגידו לי מתי זה י"ג סיון, אני רוצה לומר וידוי'".

"הרופא במחלקה בבית החולים מעייני הישועה אמר: 'מעולם לא ראיתי כזה דבר, צלילות הדעת עד לרגע האחרון'", אמרו הבנים והוסיפו. "כשבאנו בבוקר לספר לאבא שאמא נפטרה לא ידענו כיצד לעשות זאת, סיפרנו לו שהרופא אמר שאפילו גסיסה לא היה לה, פשוט פתאום הגיע הזמן נפטרה. הגר"ש השיב: 'איזו צדיקה. זכתה זכתה'..'".

הבנים סיפרו עוד כי "בהיכל הישיבה פורת יוסף התפלאו כאשר אבא המשיך למסור שיעור גם בימים האחרונים לחיי אמא כאילו הכל בסדר. התלמידים ציינו ראינו כי התורה היא זאת שמחייה אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר