המניע לא ברור

חמוש פרץ למתחם תרבות גרמני, לקח בני ערובה ונורה למוות

חמוש פרץ הצהריים למתחם תרבות במרכז העיירה פירנהיים במערב גרמניה, ביצע ירי באוויר ולקח בני ערובה, ובהמשך נורה וחוסל. בודדים נפגעו מגז מדמיע. מניעיו של היורה עוד לא ברורים (עולם)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ז בסיון תשע"ו | 23.06.16
אילוסטרציה (שאטרסטוק)

אדם חמוש פתח הצהריים (חמישי) בירי בבית קולנוע במרכז העיירה פירנהיים שבמערב גרמניה. דיווחים ראשוניים טענו כי בין 20 ל-50 בני אדם נפגעו באירוע, אולם בהמשך התברר כי בודדים בלבד נפגעו - ובעיקר מגז מדמיע. החמוש לקח עמו בני ערובה, אולם בהמשך הוא נורה וחוסל.

על פי כלי התקשורת המקומיים, המחבל פרץ למקום סמוך לשעה 15:00 (שעון גרמניה) כשבידו רובה ועל גופו חגורה עמוסה בקליעים. הוא ביצע ירי ראשון באוויר והמונים החלו להימלט מהמתחם. כוחות משטרה גולשים הוזעקו למקום וכאמור החמוש חוסל.

הרקע לאירוע עוד לא ברור, אולם בשבועות האחרונים איים ארגון הטרור "דאעש" לבצע פיגועים במערב אירופה, בין היתר גם בגרמניה, זאת בעקבות העובדה כי הצבא הגרמני משתתף בקואליציה שהקימה ארה"ב נגד דאעש ותוקפת מטרות של דאעש בסוריה ובעיראק.

לפני כשנה ביצע ארגון הטרור דאעש מתקפה חסרת תקדים בפריז בה נרצחו כ-150 בני אדם. חודשים, לאחר מכן תקף דאעש את שדה התעופה הבינלאומי בבריסל ואת הרכבת התחתית בעיר, באירועים בבריסל נהרגו 34 בני אדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר