הישג לחכמי לב

רק אפשטיין התנגד: אושר תקציב לישיבה התיכונית החרדית

בתמיכת הנציגים החרדים בוועדת הכספים העירונית, אושרה הצבת מבנים לישיבה התיכונית "חכמי לב", זאת לאחר מאבק ממושך נגד הישיבה. הנציג החרדי היחיד שהתנגד: חיים אפשטיין מ"עץ" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חברי מועצה בירושלים בכינוס נגד "חכמי לב", ארכיון (צילום: מאיר לביא)

בתמיכת הנציגים החרדים בוועדת הכספים העירונית, אושרה הצבת מבנים לישיבה התיכונית "חכמי לב". הנציג החרדי היחיד שהתנגד להליך הוא חיים אפשטיין מ"בני תורה".

סיעת ש"ס דרשה בתחילה לעכב את ההצבעה בשל טענתה כי המקום המיועד הובטח לה, אלא שלאחר משא ומתן מאחורי הקלעים שעיכב את ההצבעה בלמעלה מחצי שעה, הושג הסדר כי ההצבעה תתקיים - אך לא על המקום הספציפי הראשוני.

בסופו של דבר הצביעו בעד נחמניאל סבן, פיני עזרא, יעקב הלפרין ומיכאל הלברשטאם. כאמור, היחיד שהתנגד ואף נשא דברים חריפים נגד המוסד הוא נציג בני תורה חיים אפשטיין. חברי המועצה יצחק פינדרוס וקלרמן לא נכחו בדיון, ואליעזר ראוכברגר יצא מאולם הדיונים שניות אחדות לפני ההצבעה.

מדובר בהישג עבור חכמי לב שנתקלת בהתנגדות חרדית. הגאון רבי דוד כהן, חבר מועצת גדולי התורה וחבר ועדת הרבנים של דגל התורה בירושלים, אמר היום למשלחת אברכים שביקרה בביתו כי הורה לחברי דגל התורה לעשות הכל על מנת למנוע הצבת המנ"דים לחכמי לב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר