הנגיד מלוס אנג'לס בביקור מיוחד בקריית סאטמר ב"ב

הנגיד בערי וייס הגיע לביקור מיוחד בשטח הבנייה של בית הספר בית חינוך לבנות בקריית סאטמר בב"ב לו תרם מיליון דולר ונועד ראשי המוסדות ועם רב הקהילה, הגאון רבי חיים הערש מייזליש

ישראל כהן | כיכר השבת |
הנגיד בערי וייס (יח"צ)

הנגיד בערי וייס מלוס אנגל׳ס הגיע אמש לביקור מיוחד בשטח הבנייה של בית הספר בית חינוך לבנות הנבנה בימים אלו בקריית סאטמר בב״ב לו תרם סכום של מליון דולר. וייס ביקר קודם בתלמוד תורה ובהיכל הישיבה והכולל ולאחר מכן ירד אל שטח הבנייה.

הנגיד שבעבר היה תורם בעיקר לפלג האדמו"ר מהרי״י, כעת הגיע למוסדות המזוהים עם הצד השני, זאת לאחר יוזמת השלום אותה ניסה לגבש בתקופה האחרונה. הוא הביע את שביעות רצונו מהתקדמות קצב עבודות הבנייה ולאחר מכן נועד יחד עם ראשי המוסדות כשהם עוברים יחד בפרוטרוט על התכניות המדויקות.

לאחר מכן אף עלה לביתו של רב הקהילה הגאון רבי חיים הערש מייזליש עמו נועד לשיחה ארוכה. בקהילת סאטמר בב״ב הודו לנגיד על תרומתו ושיבחו את רוחב ליבו למען מוסדות התורה והחסד של החסידות.

כזכור, מנסה הנגיד וייס בתקופה האחרונה ליזום הסכם שלום ופשרה בין שני הפלגים בחסידות הגדולה בעולם ולצורך כך אף הזמין את ראשי שני החסידויות בארץ למסיבת שבע ברכות שערך לרגל נישואי נכדתו השבוע בירושלים.

וייס ניסה להוביל מהלך של פשרה שיביא לסיום הסכסוך גם בארה״ב וגם בארץ, אולם נדמה כי רק בסוף השבוע הזה הבין שהדרך עדיין רחוקה ומייגעת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר