לאחר פטירתו הפתאומית

יוזמה בוואטסאפ: ספר תורה לזכר הרבי מזלאטשוב

הלוויתו של האדמו"ר מזלאטשוב שהלך לעולמו בפתאומיות ביום שישי תצא הלילה מבני ברק בדרכה לנתניה שם ייטמן. אנשי עסקים ועיתונאים התגייסו לממן ספר תורה לזכרו של האדמו"ר ז"ל (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרבי מזלאטשוב (צילום: שוקי לרר)

אלפים צפויים להשתתף הערב (מוצאי שבת) במסע הלווית האדמו"ר מזלאטשוב זצ"ל, מי שהיה "אוהבן של ישראל" ונפטר בפתע פתאום בערב שבת פרשת שלח בביתו בבני ברק.

על פי הוראת הרבנים ובכדי שחסידיו יוכלו לחלוק כבוד לתורה, מסע הלוויה ייצא הערב (מוצאי שבת) בשעה 22:00 מבית מדרשו ברחוב הרב שך 54 בבני ברק, שם הוסרה הפרוכת עם צאת השבת.

במסע הלוויה צפויים להספיד גיסו האדמו"ר מטמשוואר, הגאון רבי זושא הורביץ, המשפיע רבי אהרן טויסיג והגאון רבי שלמה זלצמן המשמש כמגיד שיעור בבית המדרש.

עם היוודע דבר פטירתו, ירד אבל כבד על כל מכריו של הרבי זצ"ל והחסידים מתקשים להאמין שרק ביום שישי שעות קודם לכן הסתובב הרבי כדרכו ביום שישי והכין את צרכי השבת לבדו ללא עזרה מאף אחד.

במסגרת יוזמה מעניינת שמקורה בקבוצת הוואטסאפ "המושכים בחוטים", נרתמו אנשי עסקים ואנשי תקשורת לתרום ספר תורה לזכרו של האדמו"ר זצ"ל, ואספו אלפי דולרים תוך שעות.

ההספדים על הרבי יועברו לקהל הרחב שיגיע לחלוק כבוד אחרון באמצעות רמקולים. לאחר מסע הלוויה, הרבי זצ"ל ייטמן בבית העלמין בשיכון ותיקים בנתניה ליד קברה של רעייתו ע"ה שנפטרה לפני חצי שנה וליד ציון אביו האדמו"ר רבי מכל'ה זצ"ל מזלאטשוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר