"היה אדם מיוחד"

בהלווית האדמו"ר מזלאטשוב: ח"כית מהליכוד

בין אלפי המלווים למנוחות את האדמו"ר מזלאטשוב בבני ברק הייתה גם חברת הכנסת מהליכוד ענת ברקו, שאמרה ל"כיכר השבת" כי הרבי היה "הערוץ שלי לציבור החרדי. צדיק גדול". צפו (חרדים, ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ ברקו ובעלה בבני ברק, הלילה (צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

בין האלפים שהגיעו ללוות למנוחת עולמים את האדמו"ר מזלאטשוב, הייתה גם חברת הכנסת ד"ר ענת ברקו (הליכוד), שבעבר אירח אותה הרבי יחד עם חברי ליכוד נוספים בבית מדרשו בבני ברק.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמרה ברקו: "הכרתי את האדמו"ר כשעשינו סיור בבני ברק, והוא פתח את בית המדרש לכולנו, ללא הבחנה, ישב ושוחח איתנו ואמר דברי תורה".

ח"כ ענת ברקו וח"כ אורן חזן עם האדמו"ר מזלאטשוב (ארכיון, מתוך טוויטר)
ההמונים במסע הלוויה (צילום: ישראל כהן, כיכר השבת)

"לאחר מכן באתי לנחם אותו כשאישתו נפטרה והוא סיפר לי על החיים שלו, על המשפחה והעשייה למען האדם. ראיתי אדם אוהב ישראל אמיתי עם נשמה זכה וטוהורה שצלולה כמו עיניו התכולות. אהבת העם, אהבת יהודים ללא הבחנה של שמאל, ימין, דתיים וחילוניים, ראיתי אהבת ישראל".

"הוא יחסר לי מאוד" אמרה ח"כ ברקו, וסיפרה כי גם לאחר פטירת רעייתו ע"ה, "הוא המשיך לעשות דברים טובים למען הנזקקים ולמען החולים, הלוואי וירבו כמותו והוא ישמש מגדלור לכולנו".

הרבי מזלאטשוב זצ"ל (באדיבות המצלם)

"הוא היה הערוץ שלי לציבור החרדי. צדיק גדול" אמרה ברקו: "כל פעם שפגשתי אותו הייתי שבה הביתה נפעמת. המאור פנים, החיוך והנעימות. בשבילי הוא היה אדם מיוחד שיחסר לי מאוד. לילדים שלי תמיד סיפרתי עליו. על היחס הלבבי. אני נפעמת מהעובדה שבאמצע הלילה הגיעו האלפים לחלוק כבוד אחרון"

בחשבון הטוויטר שלה צייצה הלילה ברקו כי "באדמו"ר מזלאטשוב, ר' מרדכי מיכלוביץ, הייתה פתיחות ואהבת ישראל זכה וטהורה. דלתו הייתה פתוחה בפני כולם. יהי זכרו ברוך".

ח"כ ברקו ובעלה עם יו"ר המטה החרדי בליכוד יעקב וידר וכתב "כיכר השבת" ישראל כהן (צילום: כיכר השבת)

הלווייתו של הרבי מזלאטשוב יצאה הלילה בשעה 22:00 מבני ברק בדרכה לבית העלמין בשיכון ותיקים בנתניה, שם ייטמן ליד קברה של רעייתו ע"ה שנפטרה לפני חצי שנה וליד ציון אביו האדמו"ר רבי מכל'ה זצ"ל מזלאטשוב.

האדמו"ר זצ"ל נולד בנתניה בי"ג ניסן תשט"ו לאביו רבי יחיאל מיכל מזלאטשוב זצ"ל ולאמו הרבנית מרים ע"ה. בצעירותו למד בישיבת חכמי לובלין בבני ברק אצל מרן הגר"ש וואזנר זצ"ל בעל 'שבט הלוי' שאהב אותו אהבת נפש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר