תיעוד מסכם

צפו בווידאו: ההספדים בהלווית הרבי מזלאטשוב זצ"ל

אלפים ליוו אמש (מוצאי שבת) למנוחת עולמים את הרה"צ רבי מרדכי מאיר מיכלוביץ כ"ק האדמו"ר מזלאטשוב שזכה לכינוי "אוהבן של ישראל". צפו בווידאו המסכם את מסכת ההספדים בלוויה (דיין אמת)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: בעריש פילמר)

אלפים ליוו אמש (מוצאי שבת) למנוחת עולמים את הרה"צ רבי מרדכי מאיר מיכלוביץ כ"ק האדמו"ר מזלאטשוב שזכה לכינוי "הרבי אוהבן של ישראל".

במסע ההלוויה שיצא מהיכל בית המדרש של החסידות ברחוב הרב שך בבני ברק השתתפו אדמו"רים, רבנים ואישי ציבור בהם אף פוליטיקאים שאינם דתיים שהוקירו את האדמו"ר שהיה מאיר פנים לכל אחד.

בהיכל בית המדרש הספידו את הרבי מזלאטשוב זצ"ל בקול בוכים גיסו הרבי מטעמשוואר שדיבר באריכות על גאונותו וצדקותו של הרבי זצ"ל שהיה שוקד במשך כל היום על התורה והעבודה והיה גאון במידות טובות.

אחריו דיבר הדיין החיד"ו ווייס מאנטוורפן שהזכיר את מסירות נפשו של האדמו"ר זצ"ל לעשיית חסד והיה רודף ממש בכדי לסייע לכל יהודי ויהודי.

אחריו דיבר מגיד המישרים הגאון רבי יהודה יוספי שקרא לציבור להתחזק בדרכיו ולהמשיך במורשתו הרוחנית ושכל אחד יקבל על עצמו להוסיף בתורה ויראת שמיים. הרב יוספי תיאר בבכיות כיצד פגש אותו ביום שישי בשעה 2 וחצי ביציאה מאיצקוביץ' וכעבור שעה קלה שמע כי הרבי איננו.

בהמשך דיבר בקול בוכים הרב זלצמן, מגיד שיעור בבית המדרש, שסיפר כי הרבי זצ"ל זכה לסיים כמה פעמים את הש"ס זאת ללא שום פרסום ומתוך צניעות וענווה מופלאה.

לסיום דיבר הרה"ח רבי חיים בנימין קרישנבאום גבאי האדמו"ר מקאליב שהיה חמיו של הרבי מזלאטשוב זצ"ל שסיפר על מידותיו הנאצלות.

בשעת ליל מאוחרת נטמן הרבי זצ"ל לצד ציונו של אביו האדמו"ר רבי מיכלה מזלאטשוב זצ"ל בבית העלמין בשיכון ותיקים בנתניה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר