סוף טרגי

זק"א: נמצאה גופתה של אסתי וינשטיין שנעדרה מספר ימים

סוף עצוב לפרשת היעדרות היוצאת בשאלה. בשעות הצהריים, אותרה גופתה של אסתי וינשטיין ע"ה, בת ה-50, בתוך רכב סמוך לחוף הקשתות באשדוד, כשהיא ללא רוח חיים מזה מספר ימים (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אסתי וינשטיין ע"ה על רקע הזירה בה נמצאה (צילום: דוברות המשטרה, דוברות זק"א)

שישה ימים לאחר שעזבה את ביתה והשאירה מכתבים אובדניים, נמצאה בצהריים (ראשון) גופתה של אסתי וינשטיין בתוך רכבה בחוף הקשתות בעיר אשדוד כך נמסר מזק"א.

לאחר ימים של חיפושים ללא קצה חוט, נמצא רכבה של וינשטיין מסוג יונדאי i10 בצבע שחור בחוף הקשתות באשדוד. גופתה נמצאה כשהיא ללא רוח חיים מזה מספר ימים.

מזק"א נמסר כי "לפני זמן קצר הסתיימו החיפושים אחר הנעדרת מזה מספר ימים אסתי וינשטיין, חיפושים שנערכו מזה מספר ימים אחר נעדרת שהיתה בסיכון ממשי לחייה. צוותים רבים התגייסו לסייע בחיפושים וארגון זק"א יצא במבצע לציבור שכל אחד יסרוק סביבו אחר רכבה של הנעדרת". עוד נמסר כי "אלפים התגייסו לחיפושים, הפעם למגינת לב החיפושים הופסקו בשלב זה שהנעדרת כבר היתה ללא רוח חיים".

קמבץ זק"א לכיש יוסי לנדאו שהגיע למקום מספר: "קיבלנו קריאה על נעול ברכב בחוף הקשתות באשדוד, הגעתי למקום תוך כדקה מקבלת הדיווח, לצערינו מצאנו במקום גופת אשה כבת 50 שלפי הסימנים נמצאת ברכב מזה מספר ימים, יחד עם מפקד זק"א לכיש אבי דרעי ומתנדבי זק"א נוספים אנו במקום נערכים על מנת לטפל בכבוד המת".

האישה, אם לשבעה ילדים, בת לאחת החסידויות הגדולות והמוכרות, יצאה בשאלה לפני שמונה שנים. בתהליך כואב וממושך, החליטה משפחתה הגדולה לנתק עמה את הקשר. רק בת אחת עשתה את אותה הדרך, החוצה מהיהדות החרדית, ומתגוררת אתה באזור יחד עם בן זוגה החדש.

רק הבוקר, גורמים המעורים בחיפושים מתחו ביקורת על המשטרה שלדבריהם לא עשתה מספיק כדי לחפש אחריה. "הכתובת רשומה על הקיר", הם אמרו. לדבריהם. זה אינו מקרה התאבדות קלאסי וייתכן שזה נועד כדי להשיב אליה את ילדיה. "איך ייתכן שאפילו את הרכב עדיין לא איתרו?", הם תוהים.

"היינו מצפים שלפחות יהיה כבר איזה שהוא קצה חוט שינסה להוביל אותנו לאיזה כיוון כלשהוא. איך ייתכן שהמשטרה מסתובבת סביב הזנב של עצמה ללא כל קצה חוט", אמרו קרובי המשפחה שהשתתפו בחיפושים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר