זכויות ב'שבעה'

לימוד התורה של אביחי מנדלבליט, התפילין של אפי נווה

ברמת גן יושבת משפחת בובליל שבעה על פטירת אמם ע"ה. היועץ המשפטי לממשלה הופתע לשמוע דברים ששמע מהגר"ח קנייבסקי וראש לשכת עורכי הדין אפי נווה קיבל על עצמו להניח תפילין • הערב: עצרת ה'שבעה' בהשתתפות גדולי הרבנים (בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרה"ג רבי רפאל בובליל (צילום: כיכר השבת)

בכירי המדינה וגדולי הרבנים פוקדים בימים האחרונים את אוהל האבלים ברחוב בן אליעזר ברמת גן, לנחם את בני משפחת בובליל, היושבים שבעה על פטירתה בשיבה טובה של אמם הרבנית רינה בובליל ע"ה.

בין היושבים 'שבעה' באוהל, ניתן לראות את בניה הרה"ג רבי רפאל בובליל, ראש מוסדות 'אבן החיים' בפרדס חנה, אל"מ (מיל.) עו"ד רמי בובליל, עו"ד הרב צוריאל בובליל ויתר בני המשפחה.

את אוהל האבלים פוקדים כאמור גדולי הרבנים ובכירי המדינה, כך בין היתר הגיעו לנחם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, מבקר המדינה יוסף שפירא ושר האוצר משה כחלון.

במהלך ביקור הניחומים של היועץ המשפטי לממשלה, פנה אליו רבי רפאל בובליל, וביקש ממנו לקבוע יותר עיתים לתורה לזכותה של המנוחה ע"ה. "זכית בתפקיד חשוב, לייעץ, היועץ המשפטי לממשלה", אמר הרב בובליל למנדלבליט, "אתה מחויב לקבוע עיתים לתורה, ככל שתקבע יותר עיתים לתורה, כך יעזרו לך מן השמיים לתת את הייעוץ הנכון לעם ישראל".

ראש לשכת עורכי הדין מתברך

מנדלבליט השיב כי הוא המום לשמוע את הדברים והסביר כי לפני כחודשיים, ביקר במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, ושמע ממנו את אותם הדברים בדיוק - על המחויבות לקבוע עיתים לתורה והסיוע שיקבל משמים בעבודתו. "עכשיו, אני מחויב יותר", אמר, לאחר ששמע את אותם הדברים משני רבנים שונים.

אמש (ראשון), הגיע עו"ד אפי נווה, ראש לשכת עורכי הדין בישראל, לנחם את בני המשפחה. הרב רפאל בובליל, פנה אליו וביקש שיקבל משהו רוחני לזכותה המנוחה ע"ה. נווה הבטיח להניח תפילין מדי בוקר במהלך השבוע הקרוב, לזכותה, וזכה לברכה חמה מהרב בובליל.

עו"ד אפי נווה עם הרב בובליל

יצוין כי הערב בשעה 19:00 תיערך עצרת גדולה, באוהל ברחוב בן אליעזר 18 ברמת גן, במלאות השבעה, בהשתתפות גדולי הרבנים, בהם חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני והראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר