המאבק נמשך

ביהמ"ש אסר את שחרור גופתה של אסתי וינשטיין לקבורה

ביהמ"ש נעתר לבקשת תמי מונטג, בתה של אסתי וינשטיין, שיצאה בשאלה ונמצאה ללא רוח חיים, והוציא צו מניעה זמני האוסר את שחרור הגופה לקבורה, עד לדיון שיתקיים אחר הצהריים (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בסיון תשע"ו | 27.06.16
אסתי וינשטיין ע"ה על רקע חסימת האמבולנס (צילומים: פייסבוק, איתי בלומנטל - ynet)

תמי מונטג, בתה של אסתי וינשטיין ע"ה שיצאה בשאלה ונמצאה ללא רוח חיים, פנתה לבית המשפט בבקשה למנוע את העברת גופתה של אמה לידי המשפחה החרדית מחסידות גור. בצהריים, ביהמ"ש נעתר לבקשה.

תמי, שהייתה היחידה שנשארה בקשר עם אמא שיצאה בשאלה, הגיעה יחד עם חברי המשפחה לכניסה למכון לרפואה משפטית ב'אבו כביר' בכדי למנוע את העברת הגופה לידי המשפחה החרדית מירושלים וקיום טקס הלוויה דתי.

הבת טוענת כי האמא השאירה צוואה לפיה היא רוצה להיקבר במרכז "בטקס עם שירים ופרחים". הבת פנתה לבית המשפט בבקשה שזה יורה על העברת הגופה לידיה ולידי חבריה לקיום ההלוויה במרכז.

שופטת בית המשפט לענייני משפחה בתל אביב שפרה גליק נעתרה לבקשה ואסרה על משרד הבריאות והמכון לרפואה משפטית באבו כביר לשחרר את הגופה לקבורה, זאת עד להחלטה שתתקבל בדיון שיתקיים בנוכחות הצדדים בשעות אחר הצהריים.

עו"ד חוי אדמקר, המייצגת את מונטג, מסרה: "טוב יעשו הגורמים המוסמכים לכך אם יבואו לקראת המשפחה, יוותרו על המאבק המשפטי ויאפשרו בשעה קשה זו להביא את המנוחה לקבורה על פי צוואתה בהקדם האפשרי".

חוסמים את פינוי הגופה (צילום: איתי בלומנטל - ynet)

בתה וחבריה מתרכזים מחוץ למכון לרפואה משפטית בניסיון למנוע את העברת הגופה.

כזכור, גופתה של אסתר וינשטיין ע"ה נמצאה אתמול בחוף הקשתות באשדוד, הרחק מהמקום בו התמקדו החיפושים אחריה. הפתק שהשאירה ברכב, לימד כי בחרה לסיים את חייה דווקא בעיר בו גדלו בנותיה החרדיות. בפתק שהשאירה וינשטיין ברכב נכתב: "בעיר זו ילדתי את בנותיי, בעיר זו מתי בגלל בנותיי".

וינשטיין, יצאה בשאלה כאשר רוב בנותיה סרבו להמשיך עמה את הקשר ובחרו להישאר בקהילה החסידית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר