מיי כארד

פיתוח מהפכני בתחום הגלישה בסלולר, אתר תלת מימד לנייד

כל אתר סלולרי רגיל מכיל את המידע שאנו בעלי העסקים רוצים לחשוף בפני לקוחותינו. אולם, האם הלקוחות מצליחים להבין את האתר ובאמת להיחשף לכל תוכנו? זו באמת שאלה טובה, כנראה שלא ממש, וכאשר מוצאים אין כבר חשק לבלות עוד באתר - "התעייפנו" (דיגיטל, שיוווקי)

אתר תלת מימד ראשון מסוגו. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בעל עסק לאחר שהסכמנו כולם שהגלישה האינטרנטית מתבצעת לרוב מהניידים שלנו - שימו לב: מיי כארד מציגה אתר תלת מימד ראשון מסוגו.

מה ההבדל בין אתר סלולרי רגיל לאתר תלת מימד?

כל אתר סלולרי רגיל מכיל את המידע שאנו בעלי העסקים רוצים לחשוף בפני לקוחותינו. אולם, האם הלקוחות מצליחים להבין את האתר ובאמת להיחשף לכל תוכנו? זו באמת שאלה טובה, כנראה שלא ממש, ואם מתאמצים אולי מוצאים וכאשר מוצאים אין כבר חשק לבלות עוד באתר - "התעייפנו".

הנוחיות באתר תלת מימד מאפשרת לנו, הגולשים, להיחשף לכל התוכן הקיים באתר גם על ידי נראות מקצועית שטרם ראתה אור, וגם על ידי בקרת גלישה ממוקדת ומאופיינת לפי נושאים.

לדוגמה, אם יש לנו מסך - כל עמוד באתר התלת מימד יאפיין נישה מסוימת כגון אולם תצוגה, פחחות וצבע, מרכז שרות, ופרטי התקשרות, כאשר אנו, הגולשים, נעבור בקלות על ידי משיכת האצבע על המסך מקטגוריה אחת לשנייה. אם נכנס ל"אולם תצוגה" נראה כפתור המציג קטלוג של סוגי הרכבים הזמינים באולם, כפתור לחיוג והזמנת נסיעת מבחן, כפתור אינפורמציה מאפיינת וכמובן כל מה שבעל הכרטיס חפץ.

בעצם, על דרך זו, ניתן לקטלג את כל העסק ולהציג אתו בסמארטפון כפי שמעולם לא חלמתם שניתן.

כרטיס חכם לסמארטפון ואיך ומתי משתמשים בכרטיס הביקור הדיגיטלי של מיי-כארד?

במקום לתת את מספר הסלולר שלך (או כרטיס ביקור מודפס) – כאשר אתה רוצה להרשים לקוח פוטנציאלי, שותף אפשרי לעסקים – פשוט סמס להם לינק למיי-כארד שלך.

בלחיצה על הקישור בסמס יוצג להם כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך המכיל את מידע העסק, תיק עבודות, קטלוג המוצרים ואפילו אפשרות לבצע הזמנות אונליין וניווט באמצעות ה- WAZE ישירות מתוך הכרטיס.

כרטיס הביקור הדיגיטלי של מיי-כארד, מתאפיין בנראות ותחושה (look & feel) של אתר מותאם למובייל, חווית משתמש של אפליקציה ייעודית (ללא צורך בהורדה!) שימושיות של סמארטפון וכל הפונקציונליות של אתר אינטרנט.

כמה כיף לקבל מחמאות מלקוחותינו כאשר הם נחשפים לתוכן שאנו מציגים וכמה חשוב להראות טוב בניידים, כמעט ואין רגע שאנחנו נפרדים מהנייד אז על ידינו גם אתם יכולים לשדרג את הנראות שלכם בניידים לרמות המתקדמות ביותר בעולם.

לאחר שהסכמנו כולם שהגלישה האינטרנטית מתבצעת לרוב מהניידים שלנו שימו לב מיי כארד מציגה אתר תלת מימד ראשון מסוגו.

להזמנות חייגו עכשיו: 050-8090030, או >>לחצו כאן<<

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר