לקרוא ולבכות

ההספד המצמרר שכתבה בתה החרדית של אסתי וינשטיין: "נזכור ולא נשכח את השנים בהן גידלת אותנו"

"נזכור ולא נשכח איך הלכנו איתך בגאווה, שבע בנות מדהימות. נזכור ולא נשכח את היום המר והנמהר בו נטשת אותנו". ההספד המצמרר שכתבה בתה החרדית של אסתי וינשטיין ע"ה (אקטואליה)

(צילום: מתוך חדשות 10)

יממה לאחר שהתגלתה גופתה של חסידת גור לשעבר, אסתי וינשטיין, ולאחר שבמכתב שכתבה הסבירה כי הניתוק של חלק מבנותיה החרדיות הוא זה שגרם לה לעשות את המעשה החמור, פורסם הערב (שני) ההספד שכתבה בתה החרדית של וינשטיין לקראת הלוויה שתיערך מחר בבית העלמין ירקון.

בהספד שפורסם בחדשות 10 נכתב "אימא, נזכור ולא נשכח את השנים בהן גידלת אותנו. נזכור ולא נשכח איך הלכנו איתך בגאווה, שבע בנות מדהימות. נזכור ולא נשכח את היום המר והנמהר בו נטשת אותנו. התחננו להסברים, ביקשנו לבוא איתך, אך הפנית אל ליבנו את הגב. ילדות קטנות שביום בהיר ננטשות ואין אימא שתסביר ותרפא את השברים".

"אימא, אימא, נזכור תמיד ולא נשכח. מבינה אני שיש דברים שלא ניתן היה להשיב, אבל כעת תוכלי מלמעלה להביט ולהקשיב, להבין את כל מה שלא הבינו בני האדם מסביבנו, אבל העיקר שכעת קבלי את סליחתנו".

כזכור, גופתה של אסתר וינשטיין ע"ה נמצאה אתמול בחוף הקשתות באשדוד, הרחק מהמקום בו התמקדו החיפושים אחריה. הפתק שהשאירה ברכב, לימד כי בחרה לסיים את חייה דווקא בעיר בו גדלו בנותיה החרדיות. בפתק שהשאירה וינשטיין ברכב נכתב: "בעיר זו ילדתי את בנותיי, בעיר זו מתי בגלל בנותיי".

וינשטיין, יצאה בשאלה עם אחת מבנותיה, ששת בנותיה הנוספות, סירבו להיגרר אחריה ונשארו בקהילה החסידית אליה השתייכו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר