ענקית התוכנה תפצה

עשרת אלפים דולר פיצוי על התקנת ווינדוס 10

חברת מייקרוסופט תשלם לאישה מקליפורניה עשרת אלפים דולר כפיצוי על כך שמחשבה התקין ללא אישורה את מערכת ההפעלה החדשה של החברה "ווינדוס 10" מה שגרם למחשב להפוך ללא יציב למרות ניסיונות הסיוע של החברה (דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(יח"צ)

חברת מייקרוסופט תפצה בעשרת אלפים דולר אישה מקליפורניה, לאחר שהמחשב שלה התקין מעצמו את ווינדוס 10 החדש והפך ללא יציב.

האישה, טרי גולדשטיין, אמרה כי המחשב שלה, שהריץ עד לתקלה את תוכנת ההפעלה ווינדוס 7, ניסה להתקין באופן אוטומטי את מערכת ווינדוס 10 החדשה, ללא אישורה. לטענתה, העדכון הפך את המחשב ללא יציב, ולכן לא יכלה להשתמש בו לעבודה ועסקיה נפגעו.

לפי העיתון "Seattle Times", המחשב של גברת גולדשטיין "נהיה איטי כמו צב" לאחר העדכון, והתמיכה של מייקרוסופט לא הצליחה לתקן אותו. "מעולם לא שמעתי על ווינדוס 10", אמרה גברת גולדשטיין והמשיכה, "אף אחד מעולם לא שאל אותי אם אני רוצה לעדכן".

לאחרונה, חברת מייקרוסופט דוחפת את הווינדוס 10 בצורה אגרסיבית שכרגע זמינה להורדה חופשית למחשבים שמריצים ארת ווינדוס 7-8. למרות זאת, אנשים רבים בוחרים שלא לעדכן, בגלל ציוד מיושן יחסית או תוכנות שאינן נתמכות בווינדוס 10. בנוסף, רבים חוששים מהבאגים של מערכת ההפעלה החדשה או אינם מעונייין ביכולות שלה.

במייקרוסופט שולחים לאחרונה את קבצי ההתקנה של מערכת ההפעלה החדשה כחלק מעדכוני האבטחה הרגילים של הווינדוס כך שאם המשתמש אינו חוסם את ההתקנה באופן ידני היא אמורה להיות מותקנת באופן אוטומטי.

הפיצוי הסופי לגב' גולדשטיין עמד על 10,000 דולר לאחר שמייקרוסופט ויתרה על ערעור בשל העלויות שסביבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר