המשטרה: תלמידי הישיבה ניהלו רשת סמים מסועפת

"הם ניהלו רשת המייבאת סמים ארצה במשך תקופה ארוכה", מפרסמת הבוקר משטרת ישראל לגבי תלמידי הישיבה שנעצרו. בצהריים היא תבקש מבית המשפט להאריך שוב את מעצרם (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

המשטרה מפרסמת הבוקר (שלישי) את הפרטים המלאים שבידיה, הסותרים את גרסת תלמידי הישיבה שפרסמנו אתמול על לכידתם בנתב"ג תוך כדי ניסיון הברחה של כמות סמים מסוכנים, גדולה למדי, מגרמניה לישראל.

קרא עוד:

על פי הודעת המשטרה, בפעילות משותפת שלה ושל מכס נתב"ג, נתפס לפני כשבוע וחצי, ביום חמישי, בנמל התעופה בן-גוריון, בלדר תושב נתניה בן 25, שהגיע מברלין לישראל דרך טורקיה.

בחיפוש בכבודתו, טוענת המשטרה, נתפס סם מסוג אקסטזי (MDMA) במשקל כולל של כ-6 ק"ג אשר הוסלק בדופן כפולה במזוודתו.

במהלך החקירה, נעצרו שני חשודים נוספים, תושב ירושלים בן 26 ותושב ביתר עלית בן 22, שעל פי החשד ניהלו רשת המייבאת סמים ארצה במשך תקופה ארוכה - כפי שנחשף אמש ב"כיכר השבת".

שלושת החשודים יובאו היום לקראת הצהריים לבית משפט השלום בפתח תקווה לדיון בבקשת המשטרה להארכת מעצרם.

כזכור, בסביבתו של החשוד המרכזי טענו, כי ההברחה המדוברת הינה מעשה חד פעמי ולא מערכת הברחות קבועה ומסועפת כטענת המשטרה הבוקר.

עו"ד רועי אטיאס

פרקליטו של אחד החשודים, עו"ד רועי אטיאס, אומר ל"כיכר השבת" בתגובה כי "ברור לכולי עלמא, בפרט למשטרת ישראל, שאותם נוסעים שנתפסו עם סם, הם בעצמם לא שיערו שקופסאות הסיגריות הללו הכילו סם, ופשיטא שאין להם שום יכולת לרכוש או להפיץ סמים בכמות הזו, ומסוג כזה.

"מסתמן שמדובר בבחורים שנוצלו על-די גורמים עבריניים, שהטעו אותם והשתמשו בהם ובתמימותם לצורך עסקיהם הפליליים. במקרה הגרוע, הבחורים הללו שליחים ותו לו, ועל פי דיני הראיות במשפט הישראלי, תהיה חובה על המשטרה להוכיח שהחשודים לא רק ידעו על כך שמדובר בסמים, אלא גם חפצו בתוצאה של יבואם ארצה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר