שיא חדש בירושלים

עסקה בהיקף של 15 מיליון ש"ח בפרויקט היוקרה 'שלם טאואר'

עסקת הענק בעבור רכישה של כ-380 מ"ר בקומה ה-12 במגדל היוקרה האקסקלוסיבי שברחוב יפו (תחנת דלק הטורים לשעבר). מומחי נדל"ן מעריכים: רחוב יפו עומד לעבור מהפך של מגורי יוקרה ולגרור ביקושים גבוהים (נדל"ן, שיווקי)

הדמיית חוץ לילה (צילום: יחצ)

15 מיליון ש"ח. זהו סכום העסקה שנחתמה לפני שבועיים בפרויקט היוקרה 'שלם טאואר' בירושלים. מדובר בעסקת רכישה של כ-380 מ"ר בקומה ה-12 במגדל היוקרה שברח' יפו, המשקפת טווח מחירים של כ-39 אלף ש"ח למ"ר.

במשרד המכירות של פרויקט 'שלם טאואר' לא רואים בכך עסקה חריגה, בשל התעוררות הנדל"ן באזור המתעתד לכלול בשנים הקרובות פרויקטים ומגדלי מגורים נוספים.

"זו עסקה בהחלט מרשימה", אומר דדי אזולאי מנהל השיווק בפרויקט, "אולם חתמנו לאחרונה על עסקאות נוספות המשקפות מחירים מ-32 ועד ל-38 אלף ש"ח למטר, כאשר המחיר תלוי כמה פרמטרים. ישנם רוכשים המעדיפים את נוף הכותל והר הבית מהקומות הגבוהות, ויש המעדיפים את הצד השקט יותר הפונה לשכונת מקור ברוך".

פרויקט 'שלם טאואר' הפך לסנסציה נדל"נית בקרב הקהילה העסקית היהודית בחו"ל מיד עם השקתו. מדובר מגדל דירות יוקרתי בן 13 קומות ההולך ומוקם ברחוב יפו, סמוך לשכונת מקור ברוך (תחנת דלק 'הטורים' לשעבר) באחד הצירים החשובים בירושלים.

השילוב שבין עורק החיים התוסס של רחוב יפו ושוק מחנה יהודה מחד, והסמיכות לשכונת גאולה ומרכזי התורה והחסידות הגדולים בירושלים מאידך, יוצר נקודת מפגש נדירה בין שני העולמות.

משקיעים מחו"ל שרכשו דירות בפרויקט מסמנים את יתרון המיקום, בכך שהוא מאפשר ליהנות מהמרכז התורני השוקק של ירושלים אך ללא ההמולה שמסביב.

חברת אקה נדל"ן בבעלות אלי קליין הבונה את הפרויקט, ביצעה סקר מקיף אודות רצונותיו של קהל היעד הפוטנציאלי בארץ ובעולם, ובעקבותיו הציב היזם רף גבוה וחסר תקדים מבחינת אביזרי יוקרה ונוחות.

במסגרת זו, כבר עם חציית מפתן הכניסה ייכנסו הדיירים לחלל גדול ומעוצב של לובי כניסה מהודר, הכולל עמדת Doorman חדר ישיבות מפואר ומאובזר בו יוכלו לקיים את פגישותיהם העסקיות, חדר דואר, פטיו מואר ואלגנטי למנוחה ומרגוע.

דיירי הפרויקט ייהנו אף מקומת ספא מפנקת הכוללת ברכת שחיה מחוממת, חדר כושר מאובזר וחדיש, סאונה יבשה ועוד. דומה כי רמת היוקרה בפרויקט מהווה עלית מדרגה נוספת לסטנדרט האיכותי שכבר ניתן בפרויקטים של החברה באזור.

פרויקט היוקרה 'שלם טאואר'. וידאו: יחצ.

מיותר לציין, כי הדירות עצמן מתוכננות ברמת הגימור גבוהה ביותר הקיימת כיום, וכוללות מערכות חכמות לשליטה ובקרה, חימום תת רצפתי ומזגנים מתקדמים בטכנולוגיית VRF, מרפסת סוכה כחלק ממרפסות בגדלים שונים ובחלק מהדירות אף ארבעה כווני נוף ירושלמי מרהיב מטבורה של העיר. הבניין כולו עוצב ותוכנן תחת ידיו המקצועיות של האדריכל פרופ' דוד גוגנהיים, וכל דירה זוכה למעצבת פנית צמודה המתאימה אותה לדרישות הלקוח.

מומחי נדל"ן בחו"ל כבר סימנו את פרויקט 'שלם טאואר' כאחד ממיזמי הנדל"ן החשובים בירושלים למגורים והשקעה, בשל השילוב המקסימלי של מיקום ויוקרה.

הם מציינים לדוגמה את מגדל סיידוף הממוקם מול שלם טאואר, שרוכשיו מציעים כיום את דירותיהם הבנויות ברווח משמעותי מסכום הקניה. לדוגמה, דירה של כ-130 מטר שנרכשה שם במחיר 29 אלף ש"ח למטר מוצעת היום במחיר של כ-37 אלף למטר. "אנחנו מניחים ויודעים כי בסיום הפרויקט תהיה עליה מאד יפה לרוכשים", אומר מנהל השיווק.

תכונת הקידוח והחפירה נשמעת היטב בימים אלו במתחם הבניה, ומעידה על התקדמות נמרצת בשטח. בתקופה הקרובה אמורה להסתיים עבודות חפירת קומות המרתף והחניה ומיד לאחר מכן תחל בנית המגדל, כאשר היזם מבטיח לברך על המוגמר בתוך כ-3 שנים כאשר המגדל יעמוד על תילו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר