אנחנו אחד

גד אלבז ונבחרת זמרים וראפרים בסינגל קליפ מלהיב - WeR1

הזמר גד אלבז בסינגל קליפ נוסף מתוך הפרויקט הבינלאומי המושקע שלו. והפעם שיר אחדות בו הוא מארח זמרים וראפרים יהודים מהעולם לשיר קצבי ומלא אנרגיות • צפו (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: דני פינקלמן, מתוך יוטיוב)

הפרויקטים הבינלאומיים של גד אלבז הפכו בשנה האחרונה להפקות ענק של ממש ברמה הגבוהה ביותר. בקליפ החדש מארח אלבז את מיטב הראפרים היהודיים החל בניסים בלאק המצוין, דיסקרייב החבדניק מאוסטרליה, וזמרים כאליאל מצרפת ורפאל מירילה מבריטניה.

גד אלבז שהחל את הקריירה כזמר על גבול המוזיקה המזרחית, גילה בשנים האחרונות את הקהילות בחו"ל בהן הוא מופיע פעמים רבות וההצלחות האחרונות של הלהיט "ה' מלך", "הבה נגילה" ועוד מלמדות שיש קהל עצום שצמא לחומרים יהודיים בלבוש מוזיקלי עדכני ותוסס.

הקליפ הופק בחסות ארגון ׳קשר יהודי׳ ארגון שמגשר בין חילונים לדתיים שזכה בחודש האחרון בפרס "ירושלים לאחדות ישראל". על הפקת הווידאו המרהיב אחראי כרגיל דני פינקלמן.

"הקליפ WeR1 מנפץ את ההבדלים המפרידים בינינו תוך התמקדות בקשר הבלתי מעורער שמשותף ליהודים בכל רחבי העולם. כל כך הרבה בוחרים להתמקד על הדברים המפרידים בינינו״, אומר פינקלמן, ״אבל האמת היא שהדברים המשותפים בינינו הם הרבה יותר חזקים מהדברים שמפרידים אותנו״.

WeR1 עוקב אחרי סיפורם של שני גברים שיכולים להיות כל אחד מאתנו, גבר או אישה - האחד מניו יורק השני מתל אביב, כל אחד בא מרקע שונה אך פתאום חש כמיהה לא מוגדרת לעלות, לטפס, ולהתחבר אחד לשני. WeR1 לוקח את הצופים למסע בלונדון, ליון שבצרפת, ניו יורק, ותל אביב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר