"עצרתי לו את הדימום בראש"

שולמית טיפלה בבעלה שנפצע בפיגוע ומתחננת: "תתפללו"

יהושע גלבוע נפצע הבוקר קשה בעינו מסכין המחבל בקרית ארבע בעת שניסה להשתלט עליו. אשתו, אחות במקצועה, טיפלה בו בשטח ופונה לעם ישראל ומוסרת את שמו המלא לתפילה (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שולמית, אשתו של פצוע הפיגוע (צילום וידאו: הדסה עין כרם, תמונה: הדס פרוש, פלאש 90)

בפיגוע הקשה הבוקר (חמישי), בו נרצחה הלל יפה אריאל הי"ד בת ה-13.5 במיטתה בביתה שבקרית ארבע, גם נפצע באורח בינוני עד קשה, יהושע גלבוע, חבר כיתת הכוננות של הישוב.

אשתו של הפצוע, שולמית גלבוע, היא מתנדבת מד"א, וככזאת היא הצטרפה לאמבולנס שפינה את בעלה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים וסייעה לטיפול הרפואי בו.

שולמית מספרת: "אני מתנדבת מד"א ואחות בבית חולים. אחרי משמרת לילה, באתי הבוקר הביתה והתכוונתי ללכת לישון. בדיוק בעלי הגיע להגיד לי "לילה טוב", כששמענו בקשר שמחבל כנראה עלה מעל הגדר. מיד בעלי הגיע לשם ואז נפצע בעין באופן קשה. ירדתי לכביש הראשי, כי שמעתי אמבולנס. ביקשתי שיעצרו, ועזרתי לטפל בו. עצרתי לו את הדימום בראש, חבשתי דימום, אמרתי שבעזרת השם יהיה בסדר ועודדתי אותו".

עוד סיפרה שולמית גלבוע על יהושע בעלה הפצוע: "הוא נכנס לחדר הניתוח ושם ינסו להציל לו את עין ימין. שכל עם ישראל יתפלל לרפואתו - יהושע חי בן אסתר, הוא סובל וכואב. הוא הלך בכל ליבו להגן על הישוב הזה, ואנחנו נמשיך להילחם על האדמה שלנו. נמשיך להגן על המדינה שלנו ולא משנה מה יהיה - אנחנו נשאר בישוב, כי ארץ ישראל היא בלב שלנו. אני בעצמי עוברת תקופה לא פשוטה, כי טיפלתי כמעט בכל הנפגעים בבית החולים שבו אני עובדת, הגעתי למשפחות והודעתי להם שהבנים שלהם נהרגו ונרצחו".

"אני מודה לריבונו של עולם שיהושע בהכרה והוא בסדר", מדגישה שולמית. "אני רק מתחזקת וממשיכה לאהוב את העם והמדינה. אתה רואים שזה לא רק ביישוב אלא גם בתלא אביב, בהרצליה ובכל מקום. אין מה לעשות, הם רוצים את כל המדינה, לא רק את חברון ולא רק את יהודה ושומרון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר