התגובות לרצח הילדה בפיגוע

חברי כנסת: הדם של הילדה - על ידיה של חנין זועבי

המערכת הפוליטית סוערת בעקבות הפיגוע הקשה בקריית ארבע • חברי כנסת מטילים את האשם בפיגוע על חנין זועבי שהסיתה נגד צה"ל. ח"כית ממרצ: תמונת חדר הילדה שברה לי את הלב (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הסדרנים כבר מורגלים: ח"כ חנין זועבי מורחקת (צילום: הדס פרוש/פלאש90)

בעקבות הפיגוע המחריד הבוקר (חמישי) בקרית ארבע, בו נרצחה הלל יפה אריאל הי"ד בת ה-13.5 בדקירות סכין אכזריות במיטתה, גועשת המערכת הפוליטית מתגובות על האירוע המחריד.

סגנית יו"ר הכנסת חה"כ נאוה בוקר (הליכוד) אומרת, כי "הדם של הילדה הוא על הידיים של זועבי. זאת התוצאה של דברי ההסתה אותם היא משמיעה מעל בימת הכנסת. היא מעודדת פיגועי טרור נגד יהודים ורצח של ילדים במיטותיהם. עד שלא נשים לזה סוף ונסלק אותה אחת ולתמיד מהכנסת נמשיך לספוג פיגועים כמו שקרה היום".

גם ח"כ רוברט אילטוב (ישראל ביתנו) ח״כ רוברט אילטוב אמר, כי "למחזה השפל של הסתה ושנאה בו חזינו אתמול מעל בימת הכנסת כבר יש השלכות מזעזעות – נערה נרצחה במיטתה בשנתה. זוהי עוד הוכחה מצערת לכך שאסור לתת לתומכת המחבלים הזו לכהן בכנסת ישראל.

מהצד השמאלי של המפה הפוליטית גם פורסמו גינויים לפיגוע. ח"כ מיכל רוזין (מרצ) הגיבה: "תמונת חדר השינה של הילדה בקריית ארבע שוברת את הלב. אבל נציגי הימין לא מאפשרים להישאר רק עם הכאב והצער מהטרגדיה. התגובות הנמהרות, הציניות, המסיתות והמרושעות, דורשות תגובה נחרצת. ממשלת הימין לא מספקת לנו ביטחון, מפני שהיא לא מעוניינת לקדם שום שינוי מדיני".

ח"כ דב חנין מהרשימה המשותפת מסר כי "מחריד לשמוע על ילדה בת 13, הלל יפה אריאל, שנדקרה למוות במיטתה, בהתנחלות קריית ארבע. שוב ילדים משלמים את מחיר המעשים, הפשעים, הטעויות הנוראיות שלנו המבוגרים. עלינו לעשות הכל כדי שילדים, ישראלים ופלסטינים כאחד, יפסיקו להיפצע ולהיהרג. זו מציאות בלתי נסבלת שאסור להמשיך ולהשלים איתה. את מעגל הדמים של מלחמה וכיבוש חייבים לפרוץ. ואפשר לעשות זאת רק באמצעות התקדמות לשלום של עצמאות וצדק לשני העמים".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב ואמר כי "הרצח המחריד של ילדה תמימה במיטתה, ממחיש את תאוות הרצח וחוסר האנושיות של הטרוריסטים שטופי ההסתה מולם אנו ניצבים. העם כולו מזדהה עמוקות עם כאבה של המשפחה ואומר למרצחים - לא תשברו אותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר