פרקליטו בראיון

המטפל יהודה סילבר נשלח למעצר בית; "אין ממש בתיק"

בית המשפט שחרר היום למעצר בית את המטפל הבכיר יהודה סילבר, החשוד במעשים חמורים, אך הוא יוכל לצאת לבית הכנסת. פרקליטו ל"כיכר השבת": "משוכנע שהתיק ייסגר בקרוב" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
יהודה סילבר (צילומסך: מתוך ערוץ 1)

בית המשפט המחוזי בתל אביב שחרר היום (חמישי) למעצר בית את המטפל הבכיר יהודה סילבר, החשוד במעשים חמורים כלפי קטינים וקטינות שהיו תחת טיפולו.

סילבר שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים למשך 20 ימים, כולל ערבות כספית. אך יוכל לצאת להתפלל במניין שלוש פעמים ביום.

פרקליטו, עורך הדין יהודה פריד אמר ל"כיכר השבת" כי "אני שמח ששלטונות החוק, המשטרה והפרקליטות התעשתו וראו שעל פי טענתי אין ממש בתיק ובוודאי שהוא לא מסוכן לציבור כפי שטענו".

עו"ד פריד מוסיף ואומר: "אנו נמשיך להיאבק על חפותו ואני משוכנע שהתיק ייסגר בקרוב, בעז"ה".

ביום ראשון האחרון, שופטת בית המשפט רונית פוזננסקי כץ, האריכה את מעצרו עד להיום. השופטת ציינה בהחלטתה כי סילבר חשוד בביצוע עבירות של מעשים חמורים בקטינה מתחת לגיל 14, מעשים חמורים בקטינה עד גיל 14 ומעשים חמורים בקטין מעל גיל 14 תוך ניצול.

השופטת ציינה כי מתיק התביעה עולה כי "החשוד פעל באופן שיטתי וסדרתי ופגע באופן ממשי בגופן ובנפשן של קטינות אשר נשאו את הסוד לאורך שנים".


ביום חמישי שעבר הותר לפרסום שמו של סילבר לאחר שנעצר ביום שני שעבר על ידי המשטרה. סילבר בן 47 תושב ירושלים שימש בעבר בתפקיד בתפקיד בכיר בארגון נודע המסייע לחולים וכמטפל ותיק באנשים שנזקקו לסיוע נפשי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר