הפיגוע בקריית ארבע

נער ערבי בפייסבוק: "הלב שלי כואב ובוכה על הלל שנרצחה"

הרצח האכזרי הבוקר של הלל יפה אריאל בת ה-13.5 בפיגוע בקרית ארבע, שבר את ליבו של מוחמד, נער ערבי ישראלי, שכתב על כך פוסט מפתיע ונוגע ללב בו הוא מביע את רגשותיו (ברשת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הנער הערבי, מוחמד עוואדה (צילום: מתוך פייסבוק)

פוסט נוגע ללב מפרסם היום (חמישי) צעיר ערבי בשם מוחמד עוואדה, בדף הפייסבוק שלו, בעקבות הפיגוע הבוקר בקרית ארבע בה נרצחה במיטתה הלל יפה אריאל בת ה-13.5, בדקירות סכין אכזריות.

עוואדה כותב: "ילדה בת 13 נרצחה בבית שלה! ילדה בת 13 נרצחה במקום שאמור להיות הכי בטוח עבורה. ילדה בת 13 נרצחה עוד לפני שהספיקה לראות משהו מהעולם. ילדה בת 13 נרצחה ע"י עשרות דקירות בגופה. ילדה בת 13 נרצחה ע"י מחבל מתועב, ע"י מפלצת בגוף אדם! ילדה בת 13 נרצחה בגלל שהיא יהודיה!".

הפוסט בפייסבוק

"זאת המציאות בישראל: יהודים נרצחים בביתם, ברחוב, בסופר, בכלי תחבורה ובבית כנסת", ממשיך עוואדה ומביע את רגשותיו הגואים. "פעם בני דודיי היהודים נרצחו במדינה זרה, אבל היום הם נרצחים כאן, במדינת ישראל! במדינה שלהם, שהוקמה בשבילם ועבורם".

והוא מסיים: "הלב שלי כואב ובוכה על הילדה הקטנה, על המלאך שישאר תמיד בגיל 13. ה' יקום דמה!", ומצרף את תמונתה של הלל הי"ד לצד תמונת הזירה המדממת.

המחבל מוחמד טראיירה

הבוקר, המחבל מוחמד טראיירה, בן 17, חדר לבית משפחת אריאל ורצח בדקירות סכין רבות את הלל יפה הי"ד, בת ה-13.5, בעודה נמה את שנתה במיטתה. כיתת הכוננות של היישוב פרצה לבית וחיסלה את המחבל, אחד מהם נפצע באורח בינוני עד קשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר