בת 13.5 נרצחה במיטתה

"נכנסו לחדר של הלל וירו בו"; כך חוסל המחבל בקריית ארבע

אייל גלמן, קצין הביטחון של קריית ארבע, משחזר את רגע חיסול המחבל בידי כיתת הכוננות • "הם נכנסים לחדר של הלל ומזהים את המחבל שתוקף את שוקי. הם יורים בו ומחסלים אותו" (חדשות)

הלל יפה הי"ד על רקע ביתה, בו נרצחה (צילומים: דוברות זק"א, המשפחה)

"הם נכנסו לחדר של הלל, ראו שהמחבל קופץ ליד המיטה, ירו בו וחיסלו אותו", כך משחזר אייל גלמן, קצין הביטחון של קריית ארבע את רגע חיסול המחבל מוחמד טראיירה, בן 17 מהעיירה בני נעים, הבוקר (חמישי) שרצח את הלל יפה אריאל הי"ד, בת ה-13.5, בעודה נמה את שנתה בביתה.

מי שחיסל בפועל את המחבל היו עמיחי אריאל, אביה של הנערה ושניים מחברי כיתת הכוננות של היישוב. גלמן סיפר כי "אחרי שקיבלנו התראה על חדירה בגדר אנחנו מתחילים לרוץ לפה יחד עם כוחות צה"ל וכיתות הכוננות, אנחנו מגיעים מאוד מהר, סוגרים על המרחב הגדול שנמצא בין הגדר לבית. בשלב הזה מגיעים אליי חברים של כיתת הכוננות ומתחילים לסגור על הבית".

צפו: כוחות הביטחון נכנסים לבית לאחר הפיגוע (צילום: חברים לשעת צרה, מתוך ynet)

גלמן המשיך וסיפר כי עמיחי אריאל ושניים מחברי כיתת הכוננות נכנסו "לבית ולחדר של הלל ומזהים את המחבל שתוקף את שוקי. הם יורים בו ומחסלים אותו. אני נכנס פנימה. באותו חדר אנחנו מוצאים את הלל כשהיא דקורה ומוצאים את שוקי פצוע. אז מתחילים פעולות החייאה בהלל ובמקביל ניסיונות לעצירת הדימום של שוקי ומפנים אותם לבתי החולים".

הקב"ט מציין בדבריו כי המקום ממנו חדר המחבל בגדר ההיקפית קרוב מאוד לבית משפחת אריאל ולדבריו המחבל טיפס מעל הגדר.

להלל יפה אריאל הי"ד, שתי אחיות שירה בת 10 וכנה בת 4.5, היא תלמידת כיתה ח' בחטיבת הביניים בקריית ארבע. אביה, הוא בעל כרם הסמוך לביתו ולימד בישיבה התיכונית ביישוב.

הקב"ט משחזר את חיסול המחבל (צילום: אלי מנדלבאום - ynet)

האם רינה סיפרה הבוקר לאחר קבלת ההודעה על רצח בתה כי "הבת שלי ישנה, שלווה, רגועה, ילדה שמחה. בא מחבל מרצח במיטה שלה, בתוך קריית ארבע, רצח אותה. אנחנו צריכים את העזרה שלכם, לבוא ולתמוך".

האבא הוסיף וסיפר כי היא "ילדה מדהימה. הבוקר היינו אמורים לעבוד ביחד ביקב ולמלא בקבוקים ביין. היא לא פחדה מאף אחד. אף אחד לא תיאר לעצמו שאחד ממיליארד וחצי מוסלמים יעשה את זה. ילדה שלא עשתה כלום לאף אחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר