איימן עודה ליועמ"ש: שר הביטחון מסית נגדנו - "להעמיד לדין"

אביגדור ליברמן, שר הביטחון, כתב אתמול בעקבות דבריה של חנין זועבי במליאה, כי "חיילנו ילחמו נגד מחבלים - ומחבלות, ששטות בים והן ח"כיות". יו"ר מפלגתה של זועבי מתלונן: זו הסתה לרצח (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת (צילום: מתוך אתר מק"י)

ח״כ איימן עודה, יו״ר 'הרשימה המשותפת', שיגר היום (חמישי) מכתב ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בו הוא דורש ממנו לפתוח מיידית בחקירה פלילית נגד שר הביטחון אביגדור ליברמן - בחשד להסתה לאלימות.

עודה כותב: "אתמול פרסם שר הביטחון, אביגדור ליברמן, פוסט בעמוד הפייסבוק, בו הוא כתב ש'חיילי צה״ל ימשיכו להילחם נגד מחבלים בים, באוויר וביבשה - וזה כולל מחבלות ששטות בים והן חברות כנסת'".

"הקריאה הזאת", מתלונן איימן עודה, "מהווה על פניה הסתה לאלימות, האסורה על פי חוק ונושאת עימה עונש הקבוע בחוק. קיימת חומרה מיוחדת ואף סכנה ממשית כי יהיה מי שיראה בדברים אלו כהוראות לביצוע ויפעל לפגוע בחברת הכנסת חנין בהתאם לדבריו של שר הביטחון".

עודה מוסיף וטוען, כי "שר הביטחון ידוע באמירות מסיתות ואלימות כנגד הציבור הערבי וכנגד נבחרי הציבור הערבים: לפני הבחירות האחרונות במהלך כנס במרכז הבינתחומי הרצליה הוא צוטט כמי שענה לשאלה שהתייחסה לערבים אזרחי המדינה כי 'מי שנגדנו, אין מה לעשות - צריך להרים גרזן ולהוריד לו את הראש'".

"האמירות החוזרות ונשנות של מר ליברמן הקוראות לפעול באלימות כנגד אזרחי המדינה הערבים, הופכות לסכנה מידית ומוחשית מהרגע שמונה לשר ביטחון שעשרות אלפי חיילים שרים למרותו", מסיים ח"כ איימן עודה את פנייתו הדחופה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר