הלל הובאה למנוחות

"אבא, נתת לי פיקדון ל-13 שנה, אני מחזירה לך אותו באהבה"

רינה, אמה של הלל אריאל בת ה-13 שנרצחה בביתה על ידי מחבל, נפרדה ממנה בבכי: "להתראות מתוקה. קחי חיבוק אחרון של אימא. אבא, אני מחזירה לך את הפיקדון באהבה". תיעוד (אקטואליה)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 וידאו דניאל אליאור ynet)

מאות ליוו הערב (חמישי) למנוחות את הלל אריאל בת ה-13 שנרצחה בשעה שישנה בביתה בדקירות סכין על ידי מחבל ערבי בן 17. בין הנוכחים בהלוויה היו גם השרים נפתלי בנט, אורי אריאל וזאב אלקין. רינה, אמה של הנרצחת נפרדה ממנה בבכי.

"מה המילים שאפשר להספיד פרח, נשמה טהורה? ילדה עם עוצמה" אמרה האם רינה. "החטא היחיד שלך שהיית כמעט מושלמת. לפני 13 שנים וחצי, אחרי הרבה אתגרים וניסיונות, זכיתי ללדת אותך. מאז היה אור בחיי, היה לך כתר של אור, הפכת אותי לאימא. זכיתי הללי, 13 שנים וחצי אבא נתת לי פיקדון, ואני מחזירה לך את הפיקדון באהבה ואמונה".

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

"בתוך הלב הכואב שלי אני פונה אלייך האימא המוסלמית ששלחת את הבן שלך לדקור. ערבים-מוסלמים, חינכתם לשנאה, תעשו בדק בית. כל האיסלאם לא ינצח, ואני פה אומרת הללי – להתראות מתוקה. קחי חיבוק אחרון של אימא".

"זו לא יכולה להיות רק דרישה, זאת הנחיה, זאת מצווה, ואני עומד פה ואומר לך הלל ואומר לכם משפחת אריאל - נשבענו היום לבנות עוד יותר את ארץ ישראל. תמיד צריך לבנות את ארץ ישראל, לטעת, לשבת איתה, והיום עוד יותר" אמר קרוב משפחתה של הנרצחת, השר אורי אריאל.

הוא הוסיף: "אדוני ראש הממשלה, הר הבית בידינו, ואתה אחראי לתת לזה את הביטוי המעשי. אנחנו קוראים לך: שים את כל הריבונות של מדינת ישראל בכל חלקי ארצנו, מהנהר ועד הים - ריבונות של עם אחד. בעזרת השם נבנה בקריית ארבע עוד אלפי יחידות דיור".

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שר החינוך נפתלי בנט ספד להלל הי"ד ואמר: "לא היית צריכה להיות כאן היום, היית צריכה להיות עם החברות, מכינה ריקוד או בהתנדבות או סתם בכיף בחדר שלך נהנית בחופש הגדול. במקום זה החברות שלך כאן איתך, ואימא רינה ואבא עמיחי ושירה וכנה ואחים ועם שלם שמחבק אותך ובוכה. כל העם. מתיישבים, דתיים, חילונים וחרדים. כל העם מאוחד, כולנו כואבים".

"הגענו לחבק אותך מאוחר מדי, רגע אחד היית שם לבדך בטוחה ושלווה במיטה שלך. אבל יש מי שהתמונה הזאת, השלווה הזאת, היופי שלך, מוציאה ממנו תאוות רצח שאנחנו פשוט לא מצליחים להבין. החינוך שקיבלנו לא יודע להכיל רצח כזה. החינוך של אויבינו מהלל אותו. באנו לכאן עם טוריות ומעדרים ופגשנו רובים וסכינים. את הלל, חוליה בשרשרת הדורות של גבורה יהודית מול שנאת יהודים".

ח"כ יהודה גליק שהגיע גם הוא להלוויה אמר כי "אין אדם בעולם שיכול לראות חדר שינה של ילדה, מזרן מלא בדם, שלבו לא זועק. ריבונו של עולם! די לאבות ואימהות שקוברים את ילדיהם, די לבעלים שקוברים נשותיהם. הלל, אתמול בלילה רקדת, שימחת, יצאת במחולות לריבונו של עולם. היום חלאת אדם שוחט אותך בלי רחמים. מי זאת החברה שמגדלת מפלצות כאלה?".

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו שהשתתף הצהריים בטקס מסדר כנפיים של חיל האוויר בחצרים התייחס לפיגוע המזעזע ואמר כי "אנחנו בחצרים אך לבנו בקריית ארבע. בדקות הללו בחברון אנו מביאים לקבורה את הלל יפה אריאל. ילדה יפהפייה. תמימת דרך שנרצחה במיטתה באכזריות נוראה בידי מחבל נתעב. שטוף שנאה והסתה. קשה לראות את תמונות החדר שלה. כולו מוצף דם. הרצפה. המיטה. הבגדים. מחזה קורע לב. אני אומר לכל האנשים בארץ וגם בחו"ל זאת הבת שלכם. זאת הנכדה שלכם".

"מעשה הזוועה הזה ממחיש לנו שוב מול מי ומול מה אנו עומדים. עם ישראל כולו מחבק את המשפחה ביגונה העמוק. צה"ל פועל מול גורמי הטרור וההסתה. אנחנו נלחמים במפגעים. במשלחים. במסיתים. העם כולו מלוכד אל מול המרצחים ואומר להם לא תשיגו את מטרתכם. אתם רוצים לעקור נטוע ואנחנו נעמיק שורש בארצנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר