סגירת מעגל

14 שנה לפטירת של הרבנית תמר ע"ה, נינה נולדה לגראי"ל

ביום היארצייט ה-14 של הרבנית תמר ע"ה, אשת חבר למרן ראש הישיבה, נולדה לו נינה, נכדה לבנו הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א (חדשות חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

סגירת מעגל: היום (ו') יום היארצייט ה-14 של הרבנית תמר שטיינמן ע"ה, אשת חבר למרן ראש הישיבה הגראי״ל שטיינמן שליט"א. אמש התקיים במעונו של מרן ראש הישיבה לימוד המשניות לזכרה במעמד בעלה רבינו מרן הגראי״ל ובהשתתפות הבנים והחתנים ועשרות נכדים. הבוקר נולדה נינה למרן ראש הישיבה שליט"א, נכדה לבנו הגאון רבי שרגא שטינמן, ראש ישיבת קהילות יעקב, בת לבנו הרב יעקב ישראל שטיינמן. בשבת ייערך קידושא רבא בהשתתפות הסב הדגול ובני המשפחה.

בני המשפחה סיפרו ל"כיכר השבת" כי הרבנית ע״ה הייתה ידועה בצניעותה, בחוסר התבלטות ובענוות חן. תמיד - גם בשמחות משפחתיות - התרחקה מלהצטלם ואף פעם לא הבינה מדוע רוצים להצטלם איתה. כאשר נכנסו אליה לדרוש בשלומה או להתברך, לא הבינה מדוע באים דווקא אליה. מה רוצים מאישה פשוטה ומניין יודעים בכלל על קיומה.

נדבך גדול בצניעותה של הרבנית תמר שטיינמן ע"ה, היה העובדה שהקפידה שלא לדבר על עצמה. ולא מתוך התאפקות או גינוני ענווה, אלא מתוך שכנוע שהיא באמת לא דמות מיוחדת. הדברים שכן סיפרה על עצמה נפלטו מפיה בהזדמנויות שונות, ובעקבות דברים שעוררו לכך.

לעומת זאת, זכו בני משפחתה לשמוע ממנה דברים בקשר לבעלה ראש הישיבה שליט"א, אך גם כאן גילתה טפח והסתירה אלף טפחים באומרה: "כאן לא אספר עליו, שם (בעולם האמת) יש הרבה מה לספר!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר