אכזריים, תתביישו

מי משתמש בסבלן של הבנות הספרדיות?

גורמים אנונימיים, פוליטיים, רעי לב הפיצו כתבה מ"כיכר השבת", שעסקה בסבלן של הבנות הספרדיות, כפשקוויל מתוך מטרה לפגוע בתנועת ש"ס והעומד בראשה השר אריה דרעי. (ישי כהן, כיכר השבת)

השר אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 )

סבלן של עשרות בנות ספרדיות, אשר עומדות שבורות ורצוצות בשל חוסר הוודאות לקראת מקום לימודיהם בשנת הלימודים הבאה, לאור אי קבלתן למוסדות הלימוד מחמת מוצאן המזרחי, נוגע בלב כולם ומי שבידו לפעול כדי לשנות את המצב, משתדל לעשות את שביכולתו.

"כיכר השבת", מתוקף היותו האתר החרדי המוביל בעולם, עוסק בנושא כאוב זה, מאז היווסדו וברוך השם מצליח להגביר את המודעות ולחולל שינויים, אך עדיין, מדי שנה מתברר כי הסוגיה הכואבת טרם נפתרה לחלוטין.

כחלק מהעיסוק בנושא הרגיש, פרסמנו השבוע כתבה בה נמתחה ביקורת על הפוליטיקאים החרדים ופעילותם למען הבנות הספרדיות, כאשר הכתבה עסקה בהבטחה לקביעת רישום אזורי, מתוך כוונה שהדבר יפתור את המשבר החוזר על עצמו מדי שנה, אך בפועל הדבר לא יצא אל הפועל.

גורמים אנונימיים, ככל הנראה פוליטיים, לקחו את הכתבה, שהייתה עניינית לחלוטין ונועדה אך ורק למענן של הבנות הספרדיות, ובחרו להשתמש בה כדי להתנגח ביו"ר תנועת ש"ס, שר הפנים, אריה דרעי.

אותם גורמים, רעי לב, הדפיסו את הכתבה באלפי עותקים והפיצו אותה כאחרון הפשקווילים ברחובות הריכוזים החרדיים, מתוך כוונה להשמיץ את דרעי ולהציגו כמי שכביכול לא פועל למען הבנות הספרדיות.

חבל מאוד שאותם גורמים בחרו להשתלח בצורה שכזו בשר דרעי מתוך מטרה לפגוע בו, בפועלו ובתנועת ש"ס, תוך שהם עושים שימוש ציני ואכזרי בסבלן של הבנות הספרדיות, במקום להשקיע את המאמצים הללו במציאת פתרון לעשרות בנות שיושבות בביתן ומררות בבכי.

"כיכר השבת", שהיה הראשון לטפל בנושאי האפליה, בכל מחיר, שם דגש על כך שסבלן של הבנות יקר מכל דבר אחר ופועל ברגישות רבה כדי לא להעצים אותו, אך ישנם מי שבחרו לעשות שימוש ציני, פוליטי ומרושע כדי לנגח ולא כדי להועיל.

מלבד זאת, ואת זה לא ציינו אותם משמיצים, תנועת ש"ס התברכה בנציגים ברשויות המקומיות, כדוגמת צביקה כהן בירושלים ואלי דדון בבני ברק, הפועלים לילות כימים בכדי לסדר מקום לימודים לעשרות בנות ספרדיות ולהקל על הסבל והמצוקה, שלהן ושל בני המשפחה.

אותם גורמים שבחרו להשתמש בכתבה כדי לפגוע בש"ס ובשר דרעי, ביקשו לא לעזור לבנות המסכנות אלא להכפיש, לפגוע ולהרוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר