הגזרה מתחממת

בשבת: רקטה פגעה בגן ילדים בשדרות, חיל האוויר תקף בעזה

בפעם השנייה מאז "צוק איתן": רקטה מעזה נחתה בשדרות וגרמה לנזק בגן ילדים בו פגעה. "היה בום רציני. אחרי כמה דקות היה ריח כבד של אבק שריפה" סיפר תושב האזור. צה"ל תקף בעזה (חדשות)

צילום ארכיון (Ofer Zidon/Flash90)

בפעם השנייה מאז מבצע "צוק איתן" בעזה, רקטה נפלה השבת בשדרות וגרמה להרס רב בגן ילדים בו פגעה. הרקטה התפוצצה ביישוב סמוך לשעה 23:00 בליל שבת. לא היו נפגעים אולם למקום נגרם נזק כבד.

הרקטה פגעה במבנה אליו מגיעים מידי יום מאות ילדים משדרות והוא ממוגן חלקית. מחר (ראשון) היה אמור להיפתח בו קורס עזרה ראשונה לעשרות גננות משדרות.

רפי, תושב האזור בו נפלה הרקטה סיפר ל-ynet: "לא שמענו את האזעקה. היה בום רציני. אחרי כמה דקות היה ריח כבד של אבק שריפה. גילינו שזה קרוב אלינו, במרחק 20-30 מטר. פשוט פחד. מה שהיה פעם – שוב אותו הסיפור. זה המצב".

אף ארגון טרור לא לקח אחריות לירי, אולם בחמאס פרסמו במהלך סוף השבוע הודעה לפיה "ישראל תשלם מחיר גבוה על פשעיה ועל מדיניות החיסולים שלה. תהיה לכך תגובה חזקה של ההתנגדות".

מדובר בירי השני שגורם לפגיעה ביישוב ישראלי מאז מבצע "צוק איתן" לפני שנתיים. לפי נתוני השב"כ, מאז ביום המבצע הצבאי ועד סוף חודש מאי האחרון נורו מעזה 55 רקטות ופצמ"רים.

בעקבות הירי, תקף צה"ל ארבע מטרות של ארגון חמאס בצפון ובמרכז עזה, לא ידוע על נפגעים בתקיפות. "צה"ל יוסיף לפעול בעוצמה נגד כל גורם המפעיל טרור נגד מדינת ישראל ותושביה, ולשמירת השקט ביישובי הדרום. האחריות לאירוע מוטלת על ארגון הטרור חמאס באופן בלעדי והוא שיישא באחריות לכל הנעשה בתחומי רצועת עזה" נמסר מדובר צה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר