ב-11:00 בעתניאל

היתומים בקריאה נרגשת לציבור: בואו להלוויה של אבא שלנו

בשעה 11:00 בבוקר יצא מסע הלוויה של הרב מיכאל מרק הי"ד, מישיבת ההסדר בעתניאל. בסרטון שהופץ מבקשים היתומים מעם ישראל: "נורא חשוב לנו שאנשים יבואו, הוא היה של כולם" (חדשות)

(צילום: דוברות הר חברון)

בשעה 11:00 בבוקר (ראשון) יצא מסע הלוויה של הרב מיכאל מרק הי"ד, מישיבת ההסדר בעתניאל, בדרכה להר המנוחות בירושלים.

הרב מרק הי"ד נרצח ביום שישי האחרון בעת שנסע עם רעייתו ושניים מילדיו בציר 60 ליד בית חגי כאשר רכב של מחבלים עקף אותם ופתח באש כבדה לעברם.

כעת, ילדיו של מיכאל מרק הי"ד, פונים לציבור בקריאה נרגשת שיבואו להשתתף בהלוויה של אביהם.

"הוא לא היה רק אבא שלנו", אומרים היתומים בסרטון שהופץ הבוקר, "הוא היה אבא של כל כך הרבה אנשים ונורא חשוב לנו שאנשים יבואו, כי הוא באמת היה של כולם".

"תבואו", הם מבקשים, "כל אחד ישמע משהו טוב שאבא היה ותקחו את הטוב הזה ותהיו אנשים יותר טובים, תהיו אנשים יותר טובים, יותר אוהבים".

מרק שימש בתפקידו כמנהל הישיבה בעתניאל, ביום שישי, כאמור, הוא נרצח לעיני אשתו חוה שנפצעה קשה ושניים מילדים, פדיה בן ה-15 ותהילה בת ה-13, שנפצעו באורח קל.

אורית מרק, בתו של הרב מיכאל הי"ד, פרסמה סטוס מרגש בדף הפייסבוק שלו בו היא כתבה: "אבא שלי גיבור, מי האמין שאתה כבר לא איתנו, מי ידע שאתה תהיה הבא בתור... פשוט לא נתפס מה שקורה פה. אבא שלי צדיק - איך אלוקים לקח אותך אליו. אבא, רצינו אותך קרוב אלינו. אבל הוא גם רצה אותך קרוב אליו...".

"אבא שלי אהוב.. כמה שאתה חסר לנו פה, כמה שאנחנו מתגעגעים אליך , כמה שאנחנו כואבים פה... אבל אנחנו חזקים אבא, תהיה גאה בנו, תביט עלינו מלמעלה, אתה חינכת אותנו אבא, להיות חזקים, ולא לוותר, לימדת אותנו שמותר לבכות ומותר לנפול.. אבל חייבים לקום... אבא כמה שאני שמחה שהספקתי להשמיע לך את השיר שגמרתי לרשום... אני ראית דמעה בעין שלך, התרגשת כל כך מהשיר, ואמרת לי עד כמה אני מדהימה, ונתת לי חיבוק גדול של אבא... ואני אמרתי לך אבא יקר שלי - שהכל בזכותך! שבלעדיך ובלי אמא לא הייתי מעולם איפה שאני עכשיו.. אבא אהוב שלי לא נקלט לי שאתה לא פה איתנו... פשוט לא נקלט, הדמעות לרגע לא מפסיקות לזלוג", כותבת אורית.

אורית מרק מוסיפה וכותבת: "אבל אנחנו חזקים אבא, והעם האהוב שלנו איתנו כל הזמן... ובזכות כל הטוב שהוספת בעולם, הכל עכשיו חוזר אלינו...

"אבא מי האמין שאנחנו מלווים אותך היום... ונפרדים, לא מסוגלת.. לא נקלט לי, אבא אתה מצאת פתרון לכל דבר. היית כל כך מוכשר וטוב, לא הגיוני שאתה לא תהיה פה יותר...

"אבא אהוב תתפלל על אמא שלנו, על אמא שכל כך אהבת... שתבריא לגמרי, תתפלל על תוליק הגיבורה שלנו שהבטן שלה תהיה בסדר, ושלא תתרסק לנו מהטראומה הנוראית הזאת.. וגם לפדיה שלנו... אבאא קשה לו, הוא הגיבור שלנו... הוא ראה הכל, זוכר הכל... וזה שורף בלב הקטן להצדיק שלו... אבא תביט בנו מלמעלה תראה איך אנחנו חזקים!! אלוקים נותן לנו מלא כוחות ולא עוזב לרגע...

"אבא תמיד דיברנו על זה שאלוקים לוקח את הטובים ביותר... אז הנה , קרה מה שפחדנו כל כך...".

בפנייה לעם ישראל היא כותבת: "עם ישראל אבא שלי היה אדם גדול, נשמח שתבואו ותשתפו בכאב הגדול הזה, וכל אחד יקח משהו קטן ששמע על אבא שלי.. ושילך איתו... שהעולם יהיה טוב יותר... אבא שבשמיים אוהב אותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר