הונאת בעלי המגרשים

צעיר הונה בשיטתיות ובתחכום במיליוני ש"ח, נמלט מהארץ ונעצר

צעיר הוציא במרמה ובאופן מתוחכם מיליוני שקלים מבעלי מגרשי כלי רכב, הצליח להימלט מהארץ ונעצר רק בסוף השבוע בנתב"ג בעת שניסה לחזור לארץ. עד כה התקבלו כנגדו 13 תלונות שונות (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יוסי זמיר פלאש90)

ביום חמישי האחרון, עצרו חוקרי מפלג ההונאה במשטרת ירושלים צעיר החשוד בהונאה רחבת היקף - בסך כ-3 מיליון שקל - במסגרתה ביצע עסקאות רכישה סיטונאית של עשרות כלי רכב ומכירתם במקביל למספר בעלי מגרשי רכב בירושלים. מעצרו הוארך ומחר (שני) הוא יובא בפני בית משפט השלום בירושלים לדיון בעניינו.

במסגרת החקירה שבוצעה במשטרת ירושלים עלה כי החשוד נמלט לחו"ל, וביום חמישי האחרון, עם חזרתו ארצה, נעצר בנתב"ג על ידי חוקרי היחידה והובא לחקירה. לחשוד מיוחסות שורת עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הלבנת הון וזיוף מסמך.

החקירה החלה בשל תלונות שהתקבלו במהלך החודשיים האחרונים במפלג ההונאה בירושלים מאזרחים שטענו כי רכשו רכב מבעלי מגרשי מכוניות בעיר ושילמו מחיר מלא תמורתו אך בפועל לא בוצעה העברת בעלות של הרכב על שמם. במקביל, התקבלו תלונות ממספר בעלי מגרשי רכב שטענו כי רכשו מהחשוד עשרות כלי רכב והתברר להם כי אותם כלי הרכב נמכרו במקביל לבעלי מגרשים נוספים.

עד כה עולה מהחקירה, אשר מלווה ע"י הפרקליטות, כי החשוד, יהודי בשנות ה-30 תושב ירושלים, ביצע במהלך החודשיים האחרונים שורת עבירות הונאה ומרמה בצורה שיטתית ומאורגנת בהם במספר עסקאות רכש עשרות כלי רכב מבעלי מגרש והעבירם למגרש שבבעלותו באזור המרכז. את כלי הרכב שרכש מכר במקביל למספר בעלי מגרשי רכב בירושלים. תמורת העסקאות הנ"ל קיבל מאות אלפי שקלים אותם הפקיד בחשבונותיו הפרטיים. סך היקף המרמה עומד עד כה על כ- 3 מיליון ש"ח.

חלק מבעלי המגרשים אף מכרו את כלי הרכב לאנשים פרטיים, אשר שילמו את מלוא עלות הרכב, ולא הועברה על שמם הבעלות על הרכב. במשטרת ירושלים התקבלו כאמור עד כה 13 תלונות בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר