צפו בווידאו

ילדי משפחת מרק ספדו לאביהם: "הבטחת שלא תעזוב"

בשירי רגש, בבכי ובדמעות, ליוו אלפים בעתניאל את הרב מיכאל מרק הי"ד. בתו אורית, ובניו יהושע ונתנאל, ספדו לו בבכי קורע לב: "אבא, הבטחת שלא תעזוב. אלוקים לוקח את הטובים" (אקטואליה)

(צילום: עפר מאיר - ynet)

אלפים התקבצו היום (ראשון) בישיבת ההסדר בעתניאל למסע הלוויתו של הרב מיכאל מרק הי"ד, אב לעשרה, שנרצח ביום שישי בפיגוע ירי קטלני בדרום הר חברון.

בין המספידים נשיא המידנה ראובן ריבלין, שרת המשפטים איילת שקד ורבני הישיבה. ראש המוסד יוסי כהן, בן דודו של הנרצח, השתף בהלוויה.

מי שהצליחו להרעיד בבכי את אלפי המלווים היו ילדיו של המנוח הי"ד, שספדו לו בבכי קורע לב.

ילדי משפחת מרק בהלוויה (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

הבת אורית, ספדה לאביה ואמרה: "אבא שלי, אני אוהבת אותך. אני לא מאמינה שנפרדים. רק לפני רגע חיבקת אותי ואמרת שלא תעזוב, ועכשיו אלוקים לקח אותך. אתה יודע למה? תמיד אמרנו שאבא שבשמיים לוקח את הכי טובים ואנחנו אוהבים אותך. אבא שלי, כמה טוב הוספת בעולם. כמה תרמת לאחרים, כמה עשית בשבילנו. כל דבר דבר שרק רצינו אתה נתת מכל הלב. אתה קיבלת אותנו כמו שאנחנו, וגם כשעשינו משהו לא בסדר היית איתנו. אבל עכשיו אבא אנחנו פה ואתה לא. תבקש מאבא שבשמיים שירחם עלינו.

"אבא צדיק שלי. אתה צדיק, אבא. תתפלל עלינו, אנחנו נמשיך אותך אבא, נלך עם האמונה, עם כל החינוך המדהים שנתת לנו, אבא שלי, אני אוהבת אותך וכל כך מתגעגעת, שמור עלינו מלמעלה אבא שלי".

מיטת הרב מרק הי"ד בהלוויה (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

הבן יהושע ספד לאביו בבכי ואמר כי "ככל שהשנים עוברות מתבררים עוד עומקים שלך. אבא איש קבלה, הכלה, נתינה אין סופית ומחשבה. אבא, מה אומר? מתנפץ לבי לרסיסים. טבעתי במצולות חסרונך. לקח אלוקים את מבוקשו, ואנחנו מה? את מי נקלל?".

ילדי משפחת מרק בהלוויה (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

הבן נתנאל, ספד גם הוא לאביו ואמר: "איש אשכולות, אדם גדול כל כך. כל מה שנגעת בו הפך לזהב. איש חסד כולך, נתת בלי שאף אחד ידע. הכל עשית בצניעות. אפילו את הישיבה שניהלת. ומסרת את נפשך ללמוד תורה. לא ויתרת על לימוד התורה בשביל להגדיל שם ה' בעולם. תראה את המשפחה, תראה איזה מפעל הקמת. איך אפשר לדבר עליך בלשון עבר? כל שבת הייתי מתייעץ איתך ושואל שאלות. ועכשיו את מי אשאל?".

צפו בווידאו מההספדים של הילדים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר