בנימין בן אליעזר אושפז לאחר אירוע מוחי קל

השר לשעבר בנימין בן אליעזר שנמצא בעיצומה של סערה משפטית אושפז אמש בבית החולים לאחר אירוע מוחי קל שעבר. דיון בעניינו אמור להתקיים ביום רביעי בבית המשפט בתל אביב (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

השר לשעבר בנימין (פואד) בן אליעזר אושפז אמש (ראשון) בבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב לאחר שעבר אירוע מוחי קל שנגרם לדברי הרופאים בעקבות טיפול דיאליזה לו נזקק בן אליעזר. הוא מטופל במחלקה הנוירולוגית ואושפז בה להמשך מעקב וטיפול. מבית החולים סירבו למסור פרטים נוספים על מצבו הרפואי.

בן אליעזר נמצא בימים אלו בעיצומה של הגנה משפטית בפרשיה בה הוא מסובך. בחודש דצמבר האחרון הוגש נגד בן אליעזר כתב אישום בגין עבירות של קבלת שוחד. בכתב האישום, שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, תוארה מעורבותו של בן אליעזר בחמש פרשות שעניינן עבירות שוחד, איסור הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים ועבירות מס.

בן אליעזר ניסה כבר בעבר לדחות את מועד המשפט בעקבות מצבו הרפואי המתדרדר, אך היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט דחה את בקשתו והשבוע ביום ד' אמור להתקיים דיון בעניינו בבית המשפט המחוזי בתל אביב אם כי לא ברור אם אכן בית המשפט יתחשב במצבו הבריאותי הסבוך של השר לשעבר.

מכתב האישום עולה כי בעת שכיהן בן אליעזר כחבר כנסת וכשר בין השנים 2007 ו-2014, הוא דרש וקיבל סכומי כסף בעד פעולות הקשורות בתפקידיו מאנשי עסקים שונים, ובכספים אלה רכש בין היתר נכסי נדל"ן. כתב האישום תיאר כיצד המיר שר הביטחון לשעבר, ללא דיווח ותוך נקיטת פעולות הסוואה והסתרה, מט"ח בשווי מאות אלפי דולרים שהחזיק במזומן בכספות בביתו ובבנק.

במענה לכתב האישום שהוגש נגדו, כתבו עורכי דינו יעקב וינרוט, עמית חדד ונעה מילשטיין כי "הוא סובל מטראומה גופנית ונפשית קשה כאשר נפל למשכב". לדבריהם, "הוא היה מצוי שמונה ימים במצב תרדמת, תלוי בין חיים ומוות, מאז ישנה הידרדרות מתמדת במצבו הבריאותי והקוגניטיבי, זיכרונו נפגע, ואירועים שלמים נשכחו ממנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר