הדור הבא של הפסיכולוגיות החרדיות

אוניברסיטת בר-אילן פותחת בקרוב מחזור שלישי של לימודי פסיכולוגיה לנשים חרדיות. בנוסף, ההרשמה בעיצומה למסלול נוסף ייחודי מסוגו לייעוץ חינוכי (לימודים, שיווקי)

אוניברסיטת בר אילן (צילום: Mikepe)

לקראת שנת הלימודים הבאה נסגרת ההרשמה בימים אלו למסלולי הלימוד בקמפוס החרדי באוניברסיטת בר אילן. בקמפוס קיימת אפשרות ללמוד לפסיכולוגיה וייעוץ חינוכי לנשים, וגברים יוכלו ללמוד תואר בניהול וכלכלה או בפסיכולוגיה

תלמידי הקמפוס החרדי יכולים ליהנות ממגוון מלגות ייחודיות, עם אפשרות להגיע ל-100 אחוז מימון בהתאם לקריטריונים של המלגות השונות.

עם סיום הלימודים, התלמידים יוכלו להשתלב בעולם הטיפולי והייעוץ הפסיכולוגיה בתחומים שונים: פסיכולוגיה קלינית, חברתית והתפתחותית, בתחום הייעוץ החינוכי או במגוון משרות ניהוליות אחרות בתחומים נוספים.

גם שעות הלימודים מותאמים לאישה או לגבר החרדים והם נפרסים על יום לימודים אחד ארוך ויום לימודים נוסף בשעות הצהרים בלבד לנשים, או 3 ימים אחר הצהריים לגברים.

בנוסף לזאת, התלמיד מקבל מערך תגבור, בכדי לתמוך בהם בכל קושי שצץ ולאפשר להן לקבל ציונים גבוהים.

גם הלימודים במכינה הקדם האקדמית, פוטרים את התלמידים ממבחן פסיכומטרי, שהוא הכרחי בכל מקום אחר ומה שמפתיע, כפי שמציין נתי גמליאל, מנהל השיווק באוניברסיטת בר אילן: ""בקרב הנשים החרדיות, למרות שמדובר בתלמידות שלא עברו פסיכומטרי, אחוזי המעבר בבחינות הם גבוהים יותר מהנתונים בקמפוס הכללי, למרות שמדובר במבחנים שווים."

חשוב לציין, כי צוות ההנהלה כולו חרדי ופועל מתוך מטרה משותפת לייצור עבור התלמידים תחושה של בית, תוך דיבור ותקשורת בשפה המוכרת.

קמפוס הלימודים נמצא בבניין שרמן, בסמוך לשער גהה, עם כניסה נפרדת לאוניברסיטת מכיוון בני ברק, ליד תחנות האוטובוס והגשר להולכי הרגל.

האוניברסיטה רואה בהקמה של הקמפוס החרדי, אתגר חשוב מאוד. ושיפוצו והתאמתו למגזר החרדי הושקעו כ-2 מליון שקל בשביל לאפשר את ההתרחבות העתידית שלו ומתוך אמונה כי התלמידים החרדים יכולות להצליח ולתת את המיטב מעצם לעולם התעסוקתי.

להרשמה למחזור הקרוב ניתן ליצור קשר בטל. 03-7384273
>>למסלול הלימודי בקמפוס החרדי לחץ כאן<<
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר