בקרוב נוכל לשתות קרם הגנה במקום למרוח אותו

רופא עור שם לב שהרבה ממטופליו לא שמים קרם הגנה וסובלים מנזקי שמש קשים, בגלל הריח ושאר תופעות נלוות, אז הוא החליט לפתח פתרון אדיר (בריאות)

קרם הגנה (צילום: shutterstock)

הגעתם לים או יצאתם לטיול ואתם יודעים שכדאי לכם למרוח קרם הגנה, אבל אתם לא מתלהבים מהריח, מהגוון הלבן ומכתמים? יש פתרון. רופא עור אמריקני בשם ד"ר בובי אוודאללה סיפר בראיון לגרדיאן כי לאחר שראה שהרבה ממטופליו נמנעים ממריחת קרם הגנה וסובלים מנזקי שמש קשים, הוא החליט לפתח מקדם הגנה שניתן לשתות אותו.

לפי מחקר של המרכז האמריקני למניעת מחלות, רק 14 אחוזים מהגברים ו-30 אחוזים מהנשים משתמשים בקרם הגנה. בנוסף, מומחים טוענים שגם מי שמורח קרם הגנה - אינו מכסה את הגוף בצורה אופטימלית.

מסיבות אלה, המוצר שמציע אוודאללה, המורכב מוויטמינים המגנים על האדם מנזקי השמש במשך 3-5 שעות, יכול להיות אפקטיבי מאוד, כיוון שהוא מגן על הגוף מבפנים. המוצר עדיין בבדיקה ומחקרים נוספים עומדים להיערך. נוסף למוצר, מסייג הד"ר, יש להשתמש בכובע ואמצעי הגנה חיצוניים אחרים נגד השמש.

לדברי חוקרים שבדקו את המוצר, יש לו פוטנציאל גדול. "מחקרים כבר הוכיחו כי ישנם מאכלים שניתן לאכול כדי לצמצם את הסיכוי לקבל כוויות מהשמש", אמר אחד החוקרים. "לדוגמה, תה ירוק ומחית עגבניות יכולים להגן עלינו מפני נזקי השמש במידה מסוימת, בשל תכולת נוגדי החמצון והליקופן שבמוצרים האלה".

הפיתוח החדש (מתוך הפייסבוק של ד"ר בובי אוודאללה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר