בחירות בארה"ב

קלינטון: הציוץ של טראמפ עם סמל המגן דוד-אנטישמי

המועמד הרפובליקני פרסם מודעה נגד קלינטון עם סמל שנראה כמגן דוד וזו מיהרה לתקןף אותו ולהאשים אותו באנטישמיות. לטענת טראמפ מדובר בכלל בסמל שריף טיפוסי (חדשות, בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום מסך טוויטר)

תאונה עיצובית או פעולה מכוונת? המועמד הרפובליקני (ככל הנראה) לנשיאות ארה"ב, המיליארדר הסוער, דונלד טראמפ, הסתבך מעט כאשר פרסם מודעה בעמוד הטוויטר שלו כנגד המתחרה, הילרי קלינטון אותה הוא נוהג לכנות "קלינטון העקמומית" ובה נראית דמותה של קלינטון על רקע של שטרות כסף ולצדה סמל שנראה כמגן דוד ובתוכו כתוב "המועמדת המושחתת ביותר מאז ומעולם".

סמל המגן דוד בעל השש זוויות עורר סערה כנגד טראמפ ונטען כי מדובר במודעה אנטישמית. קלינטון עצמה הגיבה לציוץ של דונלד טראמפ וקבעה כי מדובר בציוץ אנטישמי.

טראמפ טען להגנתו כי התקשורת אינה ישרה והוגנת. לדבריו, מדובר בסמל של שריף בלבד ואין לו שום קשר למגן דוד, אך למרות זאת התקשורת ישר קבעה שמדובר במגן דוד.

יצוין, כי המודעה הוסרה באופן מיידי והסמל הוחלף בעיגול נייטרלי. טראמפ טען, כי קלינטון תוקפת אותו בנושא זה בכדי להסיט את הנושא מפגישת בעלה עם התובעת הכללית בנושא פרשת המיילים בה הסתבכה כאשר עשתה שימוש במייל לא מאובטח להעברת חומרים מאובטחים, עבירה חמורה על פי החוק האמריקאי שיכולה להביא אפילו לפרישתה מהמירוץ.

המודעה המסעירה, מגן דוד או סמל שריף?
המודעה המתוקנת
סמל שריף

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר