לראשונה בישראל

ניתוח לב פתוח ב-360 מעלות • צפו בווידאו

המרכז הרפואי 'איכילוב' בתל אביב מעניק הזדמנות לצפות בניתוח לב פתוח שבוצע בחדר הניתוח בבית החולים, וזאת בצילום 360 מעלות בטכנולוגית VR • צפו בניתוח מכל הזוויות בחדר (בריאות)

(צילומסך)

המרכז הרפואי 'איכילוב' בתל אביב מעניק הזדמנות לצפות בניתוח לב פתוח שבוצע בחדר הניתוח בבית החולים, וזאת בצילום 360 מעלות בטכנולוגית VR בשיתוף חברת 'סמסונג'.

מטרת בית החולים הינה לחשוף את הפעילות הרפואית בחדר ניתוח בצורה מלאה, נגישה ומפורטת ביותר לצופים המעוניינים במידע מלא לגבי הניתוח בכל שלב ומכל זווית אפשרית שבחדר (360 מעלות).

פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב, אומר כי "המרכז הרפואי איכילוב מוביל את המצוינות והחדשנות הרפואית בכל פרמטר בישראל. אנו שמחים על ההזדמנות להיות בית החולים הראשון בישראל שמעניק לציבור אפשרות צפייה זו מתוך מטרה להנגיש את הטיפול ואת המידע לציבור בכל פלטפורמה קיימת שהטכנולוגיה כיום יודעת להציע ברמה עולמית".

אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג אלקטרוניקס ישראל אומר כי "כחברה שחרתה על דגלה את ערך החדשנות והמובילות אני מברך על שיתוף הפעולה בין סמסונג ישראל לבין איכילוב, שני גופים המובילים בתחומם. חוויית הצפייה ב-360 מעלות מאפשרת תהליך של למידה מעמיקה וחוויה ייחודית שבוודאי תמשוך עניין בינלאומי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר