עבודות ברכבת

רכבת ישראל משביתה את הקו הצפוני למשך שבוע

שיפוצים ושיפורים יערכו במקטעים שונים בקו הצפוני של רכבת ישראל, לשם כך הרכבת תפסיק את פעילותה בקו זה - מחיפה וצפונה, למשך שבוע • כל הפרטים על השינויים (תחבורה ציבורית)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: ערן יופי כהן )

נוסעים עם הרכבת לצפון? חפשו השבוע דרך אחרת. במהלך שבוע ימים לא יופעלו רכבות מחיפה צפונה. רכבת ישראל מעדכנת כי הקו הצפוני בין תחנות חיפה ותחנת נהריה יושבת מתחילת סוף השבוע הבא ולמשך כשבוע ימים - בין ה-15.7 וה-23.7. ברכבת מסבירים כי סגירת הקו נועדה לצורך עבודות לשיפור תשתיות. במהלך כל תקופת ההשבתה, כל הרכבות הפרבריות בין תחנת חיפה חוף כרמל לתחנת עכו, יבוטלו.

לדברי הנהלת הרכבת, במהלך העבודות יונחו מסילות חדשות הכוללות רפידות להפחתת רעש באזור קרית מוצקין, ישודרג מפגש הכביש-מסילה בחצרות יסף, יונחו כ-500 מטרים של מסילה חדשה בתחנת עכו ויבוצעו עבודות תשתית נוספות של חברת יפה נוף, כחלק מפרויקט "מרכזית חיפה".

הרכבת תפסיק את פעילותה צפונה מתחנת לב המפרץ בחיפה ביום שישי ה-15.7, ובסיום יום א' (17.7) תפסיק את פעילותה כבר בתחנת מרכז השמונה. ביום ה' (21.7) תחזור הרכבת לפעול עד תחנת לב המפרץ. פעילות הרכבת הרגילה תתחדש במוצאי שבת ה-23.7.

ברכבת מסבירים כי במהלך השבתת הקו מתחנת לב המפרץ ונהריה, כל הרכבות מכיוון דרום אשר יעדן קריית מוצקין, עכו ונהריה, יסיימו את נסיעתן בתחנת לב המפרץ, מלבד רכבות היוצאות ביום א' 17.07.16 מתחנת מודיעין בשעות 22:18, 23:18, אשר יסיימו את נסיעתן בתחנת חיפה מרכז השמונה.

במהלך השבתת הקו הצפוני מתחנת מרכז השמונה, כל ​הרכבות היוצאות מנהריה, עכו, קריית מוצקין ולב המפרץ, יסיימו את נסיעתן בתחנת חיפה מרכז השמונה. כל הרכבות מכיוון דרום אשר יעדן לב המפרץ, קריית מוצקין, עכו ונהריה, יסיימו את נסיעתן בתחנת חיפה מרכז השמונה, מלבד הרכבות היוצאות ביום ד' 20.07.16 מתחנת מודיעין בשעות 22:18, 23:18, אשר יסיימו את נסיעתן בתחנת לב המפרץ.

ברכבת מתנצלים על אי הנוחות הזמני ומבהירים כי קווי התחבורה האחרים יתוגברו בהתאם.

באדיבות רכבת ישראל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר