פרסום ראשון

נשיא המועצת הגר"ש כהן הורה והאצטדיון של בת ים לא יפעל בשבת

"תמיכתכם מותנית בהתחייבות העירייה שהמקום כולו יהיה סגור בשבתות ומועדי ישראל", כך הורה נשיא המועצת לנציגי ש"ס בבת ים, ולראשונה בארץ, האצטדיון החדש בעיר לא יפעל בשבת (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא המועצת הגר"ש כהן (צילום: יעקב כהן)

בעיר בת ים הוחלט להקים אצטדיון עירוני חדש, כאשר בפעילות נציגי ש"ס, נקבע במועצת העיר, לראשונה בארץ, כי האצטדיון לא יפעל בשבתות.

ל"כיכר השבת" נודע כי ההחלטה התקבלה בזכות הוראתו של נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה, הגאון חכם שלום כהן, שהכריע את הכף לטובת שמירת השבת.

ראש הישיבה שיגר כתב לסגן ומ"מ ראש העיר רפאל ברנז ולנציגי ש"ס, בו הורה להם כי "במענה לשאלתכם בנוגע להצבעה במועצת העיר לאשור תכנית להקמת אצטדיון עירוני, פשוט הדבר שתמיכתכם לאישור תכנית זו מותנית בהתחייבות העירייה ומועצת העיר שהמקום כולו יהיה סגור בשבתות ומועדי ישראל כולל שטחי המסחר הסמוכים לו".

הוראת נשיא המועצת

בעקבות ההוראה, כאשר נושא בניית האצטדיון הגיע לאישור מועצת העיר, נקבע ברוב קולות כי המקום לא יפעל בשבת, זאת גם בהסכמת איש העסקים אמיר כבירי שזכה במכרז לבניית האצטדיון, בעלות של 800 מיליון שקלים.

יצוין כי מלבד מגרש בעל 30 אלף מקומות מתוכנן להיבנות במקום קומפלקס לספורט ובילוי וכן מרכז מסחרי. האצטדיון יוקם ברחובות הקוממיות ודרך מנחם בגין בבת ים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר