האלמנה זועקת בשידור חי • האזינו

חמיו של ישראל ועקנין בראיון מטלטל: "ניסיתי להציל אותו"

ישראל ועקנין ז"ל בן ה-25 טבע אמש במהלך חגיגות יום ההולדת שלו, חמיו הרב דוד ביטון בראיון שובר לב על האירוע הטרגי בו מצא חתנו את מותו • האזינו (חרדים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: חופי ברנס)

ראיון עצוב ומטלטל במיוחד עם הרב דוד ביטון, חמיו של ישראל ועקנין ז"ל, שטבע אמש לאחר חגיגות יום ההולדת שלו בחוף הים בחדרה, והותיר אחריו אלמנה שנמצאת בחודש החמישי להריונה וילד קטן.

"בוקר שחור", אומר הרב ביטון למרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" של "קול חי", "אי אפשר להבין את זה שאתמול עשינו לו יום הולדת בים עם כל המשפחה והוא נשאר שם. זו ההחלטה של הקב"ה ואם הוא החליט ככה אנחנו מברכים גם על זה".

"בשעה 4 בערך הגענו לחוף של נחל חדרה ועשינו לו יומולדת 25. עשינו על האש צחקנו ושמחנו והוא היה עם בנו הקטן ואשתו. לאחר מכן הם אמרו שהם רוצים לשחק עם הילדים קצת במים ואחרי זה לאכול אבטיח. אמרתי שאני אשאר לשמור על הדברים", מספר הרב ביטון.

לדבריו, למרות שהם ישבו ממש בקצה המים פתאום נסחפו ישראל ועקנין, בנו הקטן של ביטון וחתן נוסף לתוך המים, "הם נסחפו פנימה כמו בנין של קלפים. מיד התקשרו אליי, אבא תבוא דחוף ישראל מיכאל ואלקנה נסחפים במים".

"היה מרחק גדול האדמה חולית וטובענית לקח לי זמן להגיע, פתאום אני רואה את שלושתם בעומק הים, הורדתי את הבגדים ונכנסתי למים", מספר הרב ביטון על ניסיונות ההצלה, "ניסיתי להציל אותו אבל לא עלה בידי. את הבן שלי שמתי על הכתפיים ולחתן השני אמרתי שיחזיק בזקן ותפסתי את ישראל בכתפיים ומשכתי לחוף. לאחר מכן השכבתי אותו על הרצפה וניסיתי לעשות לו החייאה, אבל הוא כבר איבד דופק ונשימה", מספר הרב ביטון בקול שבור.

הלווית הרב ישראל ועקנין ז"ל תצא מבית הוריו רחוב התמר 5 רכסים בשעה 17:00 לבית העלמין בכפר חסידים.

האזינו לראיון המלא באדיבות רדיו 'קול חי'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר