חדשות טובות

קובי קסטלניץ, חתנה של שרי שפרלינג,​ שוחרר מבית החולים

מבית החולים 'הדסה עין כרם' מגיעה בצהריים הבשורה הטובה על שחרורו של החתן קובי קסטלניץ שנפצע אמש באורח בינוני מפגיעת אוטובוס של 'אגד' בשדרות גולדה מאיר בירושלים (חרדים בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
זירת התאונה, אמש (צילום: קבוצת "מדברים תקשורת")

מבית החולים 'הדסה עין כרם' מגיעה בצהריים (חמישי) הבשורה הטובה על שחרורו של החתן קובי קסטלניץ שנפצע אמש באורח בינוני מפגיעת אוטובוס של 'אגד' בשדרות גולדה מאיר בירושלים.

מרגש: הנס של החתן שמקדיש את זמנו ללא לאות למען כלתו

קסטלניץ עדיין חש שלא בטוב אולם מצבו השתפר. לדברי הרופאים מדובר בנס של ממש שכן בתחילה נראה היה שמצבו קשה הרבה יותר אולם בחסדי שמיים מדובר במכות יבשות בלבד ושבר בחזה.

החתן ישהה במשך מספר ימים בביתו למנוחה אולם לדברי בני משפחתו נראה שהוא יצא מזה בריא ושלם.

בני המשפחה מבקשים מהציבור להמשיך ולהתפלל לרפואתו של החתן יעקב יצחק בן חנה גיטל לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל, ומספרים על התאוששות מדהימה. "הכל מאת השם, ראינו פה ניסים גדולים ממש", הם מוסיפים.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", קסטלניץ נפגע בשעה שהיה בדרך לחגוג את יום נישואי הוריו יחד עם בני משפחתו. מעוצמת הפגיעה נפגע קסטלניץ באורח בינוני.

במהלך הלילה, לאחר בדיקות מקיפות התברר כי מצבו טוב ממה שסברו מלכתחילה. "היה לו נס גדול", סיפרו בני המשפחה ל"כיכר השבת", "הוא עבר זעזוע מוח, שבר בעצם הבריח, פציעות וחבלות. זה לא פשוט אבל מדובר בנס גדול מאוד".

במהלך הלילה סיפרו בני המשפחה לכלה שרי שפרלינג, העוברת בשבועות אלו שיקום ארוך לאחר שנפצעה קשה ב'אסון 402', על התאונה והיא ביקשה מכולם להתפלל על חתנה שיבריא במהרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר