הלם במרוקו

גנן רצח זוג מהקהילה היהודית בקזבלנקה וביתר את גופותיהם

המשטרה במרוקו פרסמה בסוף השבוע כי גנן בן 51 רצח בני זוג מהקהילה היהודית שהעסיקו אותו, ביתר את גופותיהם ופיזר אותם במספר אתרים בקזבלנקה. הנרצחים: זוג מעשירי הקהילה (בעולם)

הנרצחים (מתוך פייסבוק)

אבל כבד בקהילה היהודית בקזבלנקה: במהלך סוף השבוע פרסמו השלטונות במרוקו כי גנן שצבר חובות רצח את ויקי שטרית וסמואל (סם) טולדנו, בני זוג יהודים מוכרים מאוד בקהילה היהודית במרוקו. לאחר הרצח, הגנן ביתר את גופותיהם של השניים ופיזר את החלקים במספר אתרים בקזבלנקה.

משטרת קזבלנקה מסרה בהודעה רשמית כי הרצח אירע ביום ראשון האחרון כאשר הגנן, בן 51, הגיע לבית הזוג, רצח את הבעל ולאחר מכן גם את אשתו. לאחר שפיזר את חלקי הגופות בקזבלנקה, הוא ניקה את שאריות הדם של השניים מהבית.

ביום רביעי האחרון הגיש חבר בקהילה היהודית תלונה למשטרה בעקבות היעדרותם הבלתי מוסברת של בני הזוג. המשטרה שהגיעה לערוך סריקות בביתם מצאה במקום את רכבם ואת הדרכונים שלהם, ולא היה כל קצה חוט להיכן נעלמו.

אלא שאז, במסגרת החקירה, עשו במשטרה שימוש במנורת אולטרא-סגול שגילתה שאריות דם בבית - מה שגרם לתפנית בחקירה.

כלי התקשורת המרוקנים ציטטו גורמים במשטרה שאמרו כי המניע לרצח היה קשיים כלכליים של הגנן ולא מניע אנטישמי. הוא נעצר והודה במעשיו, והפנה את השוטרים למקומות בהם פיזר את חלקי הגופות.

טולדנו, איש עסקים מעשירי הקהילה היהודית ובת זוגו היו מוכרים מאוד בקרב יהודי מרוקו. חבר בקהילה היהודית בקזבלנקה שהכיר את בני הזוג שנרצחו אמר ל-ynet כי "לטרגדיה הזאת אין כל קשר למעשה אנטישמי . זה קורה לצערנו בעוד מקומות בעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר