מקורבים טוענים

"שולי רנד בריא ושלם, עזב מסיבות אישיות"

מקורביו של האמן החרדי שולי רנד טוענים כי אין חשש לחייו וכי ניתק את הקשר עם משפחתו מסיבות אישיות שלא ראויות לפירוט בכלי התקשורת. "מי שצריך לדעת איפה הוא נמצא - יודע" (חדשות, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שולי רנד (צילום: דן אהרוני, ynet)

מקורביו של השחקן והזמר החרדי שולי רנד אומרים עם צאת השבת כי רנד בריא ושלם, וכי ניתק קשר עם משפחתו מסיבות אישיות. בעמוד הפייסבוק שלו נכתב הלילה: "חברים ואוהדים יקרים, שמחים לבשר שהכול בסדר ושולי רנד נמצא בבית חברים. מבקש למסור תודה וסליחה על הדאגה ובקרוב בשורות טובות".

לדברי מקורביו של הזמר החרדי: "שולי בריא ושלם, מי שצריך לדעת איפה הוא נמצא - יודע. מלבד הבעיות הכלכליות היו בעיות אישיות שלא צריכים לפרט אותן על גבי התקשורת, אין חשש לחייו, הכל בסדר, אפשר להמשיך הלאה". לדבריהם, רנד התארח אצל חברו בשבת ו"אין כל חשש לחייו".

כזכור, כפי שדווח ביום שישי, רנד, שאחראי ליצירות רבות בהן השיר "אייכה" ושיחק כשחקן ראשי בסרט "אושפיזין", ירד בשנים האחרונות מנכסיו. המצוקה הגיעה לשיא בחודשים האחרונים, כאשר רנד הגיע למצב בו לא יכל לשלם שכירות לבעלי הבית ועבר להתגורר במלון בירושלים, כשחבריו הקרובים עזרו לו לשלם את ההוצאות. ביום חמישי בבוקר, עזב רנד את המלון ומאז נעלמו עקבותיו.

אשתו אמרה: "אנחנו באמונה שלמה. אני בטוחה ששולי מנסה למצוא דרכים לפתור את הבעיה". עוד הוסיפה ש"אנחנו דואגים, אוהבים ותומכים בו, קוראים לו לשוב ולקחת את דבריו - באמונה שהשם לא יעזוב אותנו. כבר עכשיו יש אנשים שרוצים לעזור לנו... שולי בוא הביתה".

כאמור, עם צאת השבת, טוענים מקורביו כי מצבו טוב וכי סיבות אישיות גרמו לו לעזוב את משפחתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר