מצעד המשתמשים

עשרת מכשירי האנדרואיד הנמכרים ביותר בעולם

דירוג מדגמי של משתמשי סמארטפוני האנדרואיד בעולם קובע כי המכשיר המוביל באופן בולט הוא הנוט 5 של סמסונג שזוכה לכמעט 8 אחוז מכמות המשתמשים (דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
note 5 של סמסונג (צילום: שאטרסטוק)

התחרות בין יצרני הסמארטפונים במלוא עוזה כאשר שוק הסמארטפונים הולך וגדל משנה לשנה. היצרנית הקוריאנית סמסונג ממשיכה להוביל בפער מרשים את טבלת מכשירי האנדרואיד הפופולריים בעולם, כך לפי נתוני חברת AnTuTu המספקת שירותי בדיקות טכניות למאות אלפי משתמשים, בדרך כלל בתחום מהירות הגלישה.

לפי נתוני החברה, מכשיר ה-Galaxy Note 5 הוא הסמארטפון הפופולרי ביותר, שנקנה על ידי כ-7.82 אחוזים מכלל מחזיקי סמארטפוני האנדרואיד בעולם. במקום השני ניצב Galaxy S6, הנמצא בשימוש אצל 5.47 אחוזים ממשתמשי אנדרואיד.

AnTuTu

גם במקום השלישי והרביעי ניצבים מכשירי סמארטפון מתוצרת סמסונג, S6 Edge ו-S7, ורק במקום החמישי מכשיר Redmi Note 3 של שיאומי הסינית מכניס מעט גיוון לרשימה, לפני שחוזרים לסמסונג עם S7 Edge במקום השישי. היצרנית הסינית Meizu מתברגת במקום השביעי עם MX5, ואילו LG - המתחרה של סמסונג אף היא מקוריאה - הצליחה להגיע רק למקום השמיני עם מכשיר ה-G3 הוותיק והמוצלח.

את המקומות האחרונים חותמים שני מכשירים סיניים, מכשיר נוסף של מייזו הסינית ומכשיר פחות מוכר של חברת "לי-אקו".

כאמור, לא מדובר בנתונים של החברות עצמן בנוגע למספר המכשירים שנמכרו אלא במדגם מייצג בלבד על פי כמות המשתמשים בשירותים של "אנטוטו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר