מצוקת הדיור החרדית

יקי רייסנר: "לא יהיו יותר ערים חרדיות"

יקי רייסנר, מנכ"ל חברת 'רייסדור', אמר במהלך פאנל בוועידת שלומי אמונים באוקראינה כי "לא יהיו יותר ערים חרדיות בישראל". לדבריו, צריך להרחיב את האחיזה החרדית בערים הכלליות • צפו (נדל"ן)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

יקי רייסנר, מנכ"ל חברת 'רייסדור', אמר במהלך פאנל מיוחד בוועידת שלומי אמונים באוקראינה כי "לא יהיו יותר ערים חרדיות בישראל".

"חייבים לשנות גישה בנושא הדיור במגזר החרדי", אמר רייסנר, "צאו מהשטייטלאך, צריך לצאת מהקופסה שנמצאים בה כי לא יהיו יותר ערים חרדיות במדינת ישראל. לא יהיה אלעד, לא יהיה ביתר ולא יהיה מודיעין עילית חדשות. כן יהיה בית שמש, ערים כלליות שיהיו בהם שכונות חרדיות שמתרחבות, אבל אי אפשר לשים את כל היהב על בית שמש".

"גרים חרדים בעפולה, בצפת ובנתניה ובכל מקום, צריך להרחיב את זה, בקריית מלאכי וקריית גת", טען רייסנר. "כל הזמן מחכים לאלעד וביתר החדשים וזה גם גורם לבעייה, כי אנשים מדמיינים שזה יקרה וזה לא יקרה כי אין תיכנון כזה וגם כי משפטית היום אי אפשר להקים עיר חרדית".

לדבריו: "לא עוזר היום קומבינות של חסידויות להוזיל מחירים, היזמים רוצים להרוויח ואת כל זה צריך לקחת בחשבון".

בהמשך אמר רייסנר כי "אמרו שמחירי הדירות לא יירדו בעשור הקרוב, אני הייתי בסיור מקצועי בלונדון והתרשמתי מאוד ולא הייתי יכול לצפות שהכל יירד תוך חודש. הכל יכול להיות וצריך לא להיות מופתעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר