היעלמות הזמר

מיכל רנד: "שולי עוד לא חזר הביתה, אני מבקשת ממנו סליחה"

אשתו של הזמר והיוצר, שולי רנד, מדברת על אירועי הימים האחרונים ועל היעלמותו של בעלה בשל לחץ החובות והמחסור בקורת גג • "שולי עוד לא חזר הביתה - אנחנו אוהבים אותו" (אנשים, בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
שולי ומיכל רנד (צילום מסך יוטיוב, מתוך הסרט אושפיזין)

מיכל רנד, אשתו של הזמר והשחקן שולי רנד התייחסה היום (ראשון) לפרשת ההיעלמות שלו ביום שישי וביקשה את סליחתו, "אני מבקשת סליחה בשמי ובשם הילדים שלחצנו אותו בנושא הדיור", אמרה.

רנד שהתראיינה בתכניתה של יעל דן בגלי צה"ל אמרה כי "שולי עוד לא חזר הביתה - אנחנו אוהבים אותו דואגים לו ורוצים שהוא ישוב", היא מספרת כשהיא מציינת כי בשום רגע היא לא חששה לחייו.

"יש לנו חובות של 3 מיליון שקלים בהוצאה לפועל שהגבילו אותנו, זה התחיל עם שיקים שתפחו בגלל הריביות שנצברו. טעינו בחזון שנצליח להקים תאטרון ויגיעו אנשים, נאלצנו להמתין שנתיים בהם עוד לא קיבלנו תקציבים, מכרנו את הבית וזה דרדר אותנו למקום של להיות בעל חוב", היא מספרת.

לדבריה, למרות ששולי עובד הרבה הוא אינו מקבל את הכספים בשל העיקולים הרבים שיש להם, "כל סכום קטן הפך לענק בגלל הריביות, זה הפך מחוב של חצי מיליון שקל לשלוש מיליון. זה מצב אבסורדי לא אני מקבלת את הכסף וגם לא הנושה כיוון שבחיים אני לא אצליח לשלם סכומים כאלו".

מודעה באומן (צילום: המייל האדום)

רנד פנתה בבקשה משרת המשפטים, איילת שקד, שתמצא פתרון משפטי לחייבים מעוקלים שאינם יכולים להרים את הראש, "אני פונה אליה שיעשו משהו כדי לסייע לנו ולחייבים אחרים. נורא קשה לשולי, נחשפנו כבר כולם יודעים מהסיפור עכשיו אולי הגיע הזמן שיסייעו לנו".

רנד סיפרה כי בעקבות מכירת הדירה שלהם וביטול חוזה על דירה חדשה הם נותרו ללא קורת גג מה שהגביר את הלחץ הכלכלי שהיה כבד מנשוא כבר כמה שנים. עד לסוף השבוע הם התגוררו בינתיים בעזרת חברים טובים בבית מלון בירושלים אך הכסף אזל ואיתו מפלס הלחץ עלה ורנד החליט "לחתוך" לעופרה לביתו של חבר.

בתוך כך, הבוקר תועד שולי רנד בקפיטריה של בית החולים "מעייני הישועה" בבני ברק. במקביל, בציון רבי נחמן מברסלב באומן, פורסמה מודעה להתפלל עבור "איש יקר מאנשי שלומנו" שלום יוסף בן בלהה "לישועת ה' בקרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר