"נזק רוחני אדיר"

גם פרדס כץ לא מעוניינת בשכנות עם האולפנה

בעוד בציונות הדתית הבינו שהמאבק נגד פינוי האולפנה מהבניין ברחוב מימון אל שכונת קריית הרצוג אבוד וכי עליהם להסכים לכך בלית ברירה, מתברר כי גם בקריית הרצוג לא רוצים אותם (חדשות)

אילוסטרציה, למצולמות אין קשר לנאמר בכתבה (צילום: פלאש90)

סערת המאבק על האולפנה בבני ברק מסרבת לשכוך. בעוד בציונות הדתית הבינו שהמאבק נגד פינוי האולפנה מהבניין ברחוב מימון אל שכונת קריית הרצוג אבוד וכי עליהם להסכים לכך בלית ברירה, הרי שדווקא תושביה החרדיים של קריית הרצוג יוצאים כעת למלחמת חורמה במה שהם מכנים "פגיעה באופיה הרוחני של השכונה".

רבני קריית הרצוג הכריזו בימים האחרונים על יציאה למאבק נגד העברת האולפנה לקריית הרצוג לרחוב נויפלד, בסמיכות לבית ספר "מסורת ישראל" של הקהילה הליטאית.

ל"כיכר השבת" נודע כי רבני השכונה אף חתמו על מכתב חריף הקורא לראש העיר חנוך זייברט שלא להעביר את האולפנה לתוך הקריה החרדית, דבר שיגרום נזק רוחני אדיר לדבריהם, בפרט שהאולפנה תהיה בסמיכות לבית הספר של הקהילה הליטאית החרדית.

תושבי השכונה מספרים ל"כיכר השבת" כי הם חשים זעם רב ש"למרות כל הניסיונות לבקש מראש העיר למנוע את העברת האולפנה אל תוככי הקריה החרדית, ולמרות בקשות הרבנים ממנו באופן אישי למנוע את הדבר".

"מדובר בפגיעה בחינוך הטהור של ילדינו ובצביון השכונה וכן הוקם וועד תושבים למאבק בפגע. לא ניתן שיפעלו נגדינו וינסו לשנות את אופי השכונה אומרים העסקנים המבטאים את רוח התושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר