360 מעלות

רוצים לצלם את המציאות כפי שהיא ובמחיר מציאותי?

מצלמת ה-vuze החדשנית שפותחה בידי חברה ישראלית מאפשרת צילום 360 מעלות ותלת מימד בו זמנית כדי לתפוס את המציאות בצורה הטובה ביותר ובמחיר בר השגה (דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(מתוך אתר יומנאייז של vuze)

רבים מהגולשים פגשו לוודאי בתקופה האחרונה סרטוני 360 מעלות. עוד ועוד גופי תוכן וחברות מדיה, ולצידם גם מובילי דעת קהל כראש הממשלה בנימין נתניהו, החלו לאמץ את טכניקת הצילום המתקדמת החושפת בפני קהל העוקבים תמונה מדויקת יותר של הסיטואציה בה הם נמצאים.

עד עתה המצלמות לשם כך היו יקרות להחריד אך חברה ישראלית בשם HumanEyes פיתחה מצלמה ייחודית בשם Vuze המאפשרת למשתמש לצלם תמונות וסרטוני 360 באיכות גבוהה וכל זאת במחיר נגיש למדי.

Vuze היא מצלמה מרובעת הכוללת שמונה מצלמות שונות הפזורות לאורך היקפה – שתיים על כל צלע. כל מצלמה מסוגלת לצלם וידאו באיכות של עד 4K בזווית רחבה מה שלבסוף יוצר סרטון 360 מעלות שלם. בנוסף לכך, Vuze כוללת ארבעה מיקרופונים שונים הממוקמים בכל אחת מפינות המצלמה – מיקרופונים המקליטים את הקולות המגיעים מכל מקום. שימוש בארבעה מיקרופונים מאפשר למצלמה ליצור גם אפקט סאונד 360, מה שאומר שבעת הצפייה בסרטון, האודיו יתאים את עצמו לכיוון אליו פונות פניו של הצופה ובהתאם לכך יגביר או יחליש קולות מסוימים בדומה למציאות האמתית.

היצרנים של Vuze מציינים כי בנוסף, משמשת המצלמה החדשה גם כמצלמת תלת מימד לצד היותה מצלמה 360 מעלות. שילוב של טכנולגיית תלת מימד, צילום 360 וסאונד היקפי מעניקים לצופה חוויה הקרובה ביותר למציאות בה צולם הוידאו.

בניגוד לפתרונות אחרים הקיימים בשוק, המשתמש מקבל שמונה ולעיתים גם 16 סרטונים נפרדים אותם הוא צריך להעביר באופן ידני ולהדביק יחדיו בתכנות עריכה מתקדמות.

Vuze לעומת זאת יוצרת קובץ אחד, המאגד שמונה סרטונים משמונה המצלמות, אותו ניתן לערוך בתוכנה המצורפת למצלמה. לאחר הסיום ניתן להפיק סרטון 360 בלחיצת כפתור מבלי להתעסק בהגדרות מסובכות או בחיתוכים מורכבים. בנוסף, Vuze פיתחה גם אפליקציה למובייל המאפשרת לשלוט על המצלמה מרחוק ישירות מהסמארטפון.

המחיר 799 דולר אמנם אינו זול כמצלמה רגילה אך בהשוואה לפתרונות אחרים בשוק מדובר במחיר מציאה של ממש. אז אם בא לכם לצלם כל אירוע מכל הזוויות יחד תוכלו להזמין כבר עתה את מצלמת הווז שנמכרת בינתיים במכירה מוקדמת ואמורה לצאת ללקוחות בעוד כשלושה חודשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר