מתקפה חריפה

הרב מהפייסבוק: "דוגמנית חרדית? רוצחת בחורי ישראל"

הרב איתן בגדדי, מרבני הפייסבוק שהפכו לפופולריים בשנים האחרונות, תקף בשיעור שמסר לאחרונה את המושג "דוגמנית חרדית": "את רוצחת בחורי ישראל וגורמת לאחרים לחטוא בגללך... תדגמן לנבוכדנצאר בגיהנום" (צפו)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב איתן בגדדי (צילום מסך / מתוך פייסבוק)

בשנים האחרונות, יצא שמו של הרב איתן בגדדי כאחד המרצים הבולטים בתחום ההחזרה בתשובה וסרטונים משיעוריו הפכו לוויראליים ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בעיקר.

הרב בגדדי שבשבוע האחרון הופיע בארה"ב לצידו של הרב יוסי מזרחי שהפך לסטאר של ממש, מרבה לתקוף תופעות שבעיניו נראות פסולות, כשלצורך כך הוא מגייס מאמרי חז"ל ופרפראות. באחד משיעוריו האחרונים תקף הרב בגדדי את המושג החדש הרווח לדבריו בציבור - "דוגמנית חרדית".

משתתפי השיעור הבינו את הרמז העבה של הרב בגדדי, שככל הנראה כיוון את חיציו לעבר הדוגמנית בתיה שיף המשתתפת בתוכנית ריאליטי בערוץ 2 תחת הטייטל "דוגמנית חרדית".

תחילה פותח הרב בדבר תורה ומצטט כי "אין להקדוש ברוך בעולמו אלא ד' אמות של יראת שמיים (הטעות במקור)", ואז יוצא במתקפה על המושג "דוגמנית חרדית".

"צריכים להשתדל להיות יפה ונאה בעיני השם. שאת בתור אשה - הצניעות אצלך תהיה ברום המעלה. ואם אתה חוטאת ומחטיאה את הרבים, כתוב על זה ש"גדול המחטיאו יותר מן ההורגו". את רוצחת בחורי ישראל וגורמת לאחרים לחטוא בגללך... מי צריך את הדברים האלה".

"שמעתם על המושג החדש שנהיה היום? "דוגמנית חרדית"?" הוסיף הרב בגדדי, "זה מושג חדש שנהיה היום. היא גם תדגמן לנבוכדנצאר והמן הרשע במדור השביעי בגיהנום. היא תלך שם על המסלול על השיפודים עם האש של הגיהנום מתחתיה שתשרוף אותה, היא גם תדגמן ותלך הלוך וחזור אותה אחת".

"זה מה שנהיה היום בעולם המופקר שלנו - דוגמנית חרדית... מאיפה זה הומצא? יש כאלה אנשים היום, הם ממציאים כל מיני לבוש שנשים גויות מתביישות ללכת ככה - בגדים נוצצים, נועזים, צמודים לגוף. היא לובשת בגד שהוא כבר יותר אדום מאש הגיהנום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר