התאונה המחרידה ליד מודיעין עילית

"המראה היה מזעזע, תאונה קשה"; נקבע מותה של בת 65

קובי רוזנשטיין, טיפל בילדה בת ה-5 שנמחצה מטרקטור ומתאר את הזוועה: "אחת התאונות הקשות". בבית החולים נקבע מותה של אישה כבת 65. נהג המשאית ככל הנראה נסע במהירות מופרזת (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ו' בתמוז תשע"ו | 12.07.16
(צילום: קבוצת "מדברים תקשורת"; צילום וידאו: דוברות המשטרה)

בכניסה ליישוב חשמונאים, סמוך לעיר מודיעין עילית, התהפך הבוקר (שלישי) טרקטור שהיה על משאית, וגרם לפציעתה באורח אנוש של ילדה חרדית כבת 5 ולמותה של פצועה נוספת בתאונה, אישה חרדית כבת 65, שמותה נקבע בבית החולים.

הילדה, נלכדה תחת הטרקטור וחולצה על ידי כוחות כיבוי אש. כוחות ההצלה ביצעו בה פעולות החייאה מצילות חיים, בחסדי שמים הצליחו להחזיר לה את הדופק והיא פונתה לבית החולים יחד עם אמה שנפצעה קל.

אישה נוספת, חרדית כבת 65, נפצעה באורח קשה ונפטרה מפצעיה בבית החולים. בתאונה המחרידה נפצעו עוד שני בני אדם באורח קל ושניים לקו בחרדה.

מחקירה ראשונית של התאונה המחרידה עולה כי נהג המשאית נסע ככל הנראה במהירות מופרזת.

קובי רוזנשטיין, מתנדב במד"א ו'איחוד הצלה', טיפל בתאונה הקשה ובשיחה עם "כיכר השבת" הוא מתאר כי מדובר באחת התאונות הקשות שטיפל בימי חייו.

"יצאתי בדיוק מביתי ביישוב מתתיהו והייתי על הכביש", מספר רוזנשטיין ל"כיכר השבת", "לפתע קיבלתי קריאה ולאחר מספר דקות ראיתי את הטרקטור ההפוך. יצאתי מהרכב וניגשתי להגיש עזרה".

"מדובר באחת התאונות הקשות שראיתי בחיי, המראה היה מזעזע", הוא מספר בכאב. "לטפל בילדה קטנה ללא הכרה כאשר הכלי העצום הזה נופל עלי". לדברי רוזנשטיין: "פעלנו במהירות מרבית תוך מאמצי החייאה ממושכים ובחסדי שמיים לאחר דקות ארוכות שב הדופק לילדה הקטנה".

דובר מד"א, זכי הלר עדכן כי "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח תל השומר 2 פצועות, בהם: ילדה כבת 5 במצב אנוש שמפונה תוך כדי פעולות החייאה, ואישה כבת 40 במצב קשה לא יציב, בהכרה, עם חבלות בבטן ובחזה".

"גם אני שרגיל בטיפול באירועים לא פשוטים כאן הייתי פשוט מזועזע. מדובר בתאונה נוראה. הולכי רגל שנפגעו כתוצאה מנפילת הטרקטור", הוא מוסיף.

מהמשטרה נמסר כי "משאית שהובילה מקדח גדול נסעה בכיכר חשמונאים במהלך הנסיעה בכיכר התהפך המקדח על המדרכה וכתוצאה מכך נפצעו שישה בני אדם. ילדה קטנה בת 5 לערך הייתה לכודה תחת המקדח וחולצה ע"י כב"ה במצב אנוש פצועה נוספת נפגע בינוני ועוד שני פצועים קל ושניים חרדה. בוחני אגף התנועה של מחוז ש"י פתחו בחקירת התאונה".

הציבור מתבקש להתפלל לרפואת הילדה הדס בת אבישג.

צילום: קבוצת "מדברים תקשורת"
צילום: קבוצת "מדברים תקשורת"
צילום: קבוצת "מדברים תקשורת"
צילום: קבוצת "מדברים תקשורת"
צילום: קבוצת "מדברים תקשורת"
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר