קריאה לתיקון

2500 בעלי רכבי סקודה ופולקסווגן יוזמנו לתיקון מנגון 'נעילת ילדים'

יבואנית הרכב צ'מפיון מוטורוס תזמן 2500 נהגים שרכשו מדגמי סקודה ופולקסווגן בשנת 2015 לתיקון מנגון נעילת הילדים ברכב שלעתים אינו עובד בצורה תקינה ומאפשר את פתיחת הדלתות (בטיחות, רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

רכשתם רכב פולקסווגן או סקודה ויש לכם ילדים שמנסים לפתוח את הדלתות כדאי מאד שתבדקו שלא מדובר בתקלה בטיחותית שמאפשרת לילדים לפתוח את הנעילה מבפנים.

השבוע מתפרסם, כי צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן וסקודה, תזמין כ-2,500 לקוחות לקריאה לתיקון למנגנון "נעילת ילדים" בדלתות האחוריות. זאת בעקבות מקרים בהם למרות הפעלת המנגנון המצוי בסף הדלתות האחוריות, ניתן היה לפתוח את הדלת מבפנים.

הדגמים המעורבים בקריאה לתיקון ממותג פולקסווגן הם גולף, ספורטסוואן, טיגואן, CC, פולו ואפ, וממותג סקודה - סיטיגו, אוקטביה וראפיד משנת הייצור 2015.

לדברי היבואנית מדובר בריקול עולמי עליו הורו היצרנים, ובמסגרתו ייבדק תפקוד מנגנון הנעילה הבטיחותי בדלתות האחוריות, ובמידת הצורך יוחלף. מכתב זימון ללקוחות הרלבנטיים ישלח בימים הקרובים, ומשך הזמן המשוער לבדיקה ותיקון הינו כשעה וחצי עד שעתיים בכל אחד ממוסכי השירות המורשים.

כידוע, על פי תקנות הרכב בישראל, בעל הרכב לא ישא בכל הוצאה הקשורה לקריאה חוזרת לתיקון. עוד קובעת התקנה כי חובה לבצע את התיקון תוך שישה חודשים, וכי מי שלא יעשה זאת לא יורשה לחדש את רישיון הרכב או להעביר עליו בעלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר