מתקדם ומהיר

Mi 5, סמארטפון הדגל של חברת שיאומי הגיע לישראל

הושק בישראל אחד הסמאטרפונים האיכותיים, הקלים והמהירים בעולם: ה–Mi 5, סמארטפון הדגל של חברת שיאומי (Xiaomi) הסינית שזוכה לאחריות יצרן חריגה של 5 שנים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(יח"צ)

שיאומי, יצרנית הסמארטפונים מס' 1 בסין (לפי נתוני מכירות בסין לשנת 2015), השיקה בישראל את סמארטפון הדגל שלה, ה – Mi 5, שנחשב לאחד הסמארטפונים המהירים בעולם כיום. עם טכנולוגיות פורצות דרך, מפרט משודרג ועיצוב מעורר השראה. לטענת היצרן ה–Mi 5 לא ממצמץ מול מכשירי הדגל של אפל וסמסונג, בהבדל אחד משמעותי: המחיר.

ה – Mi 5 של שיאומי, המיוצר בסין, הוא בעל מסך 5.15 אינצ', FULL HD ובמשקל זעיר של 129 גרם בלבד, מגיע עם המעבד המתקדם של קוואלקום Snapdragon 820, זיכרון 32GB UFS 2.0 Flash, 3GB RAM, מצלמה אחורית של 16 מגה ומצלמה קדמית של 4 מגה, סוללה 3000mAh.

מכשיר השיאומי Mi 5 יימכר במחיר של 2,490 ₪ עם אחריות יצרן ארוכה במיוחד של 5 שנים.

אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בחברת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, אמר: "חברת שיאומי, כהרגלה, הצליחה לייצר מכשיר פרימיום, שמורכב מהטכנולוגיות ומהחומרים האיכותיים ביותר הקיימים בעולם. שיאומי לא חסכה במאום בכדי לספק לאוהדים שלה בעולם את המכשיר הכי טוב והכי חתיך שניתן לייצר כיום. למרות מחירו הנוח, ה Mi 5 מתחרה ראש בראש במכשירי הדגל של אפל וסמסונג, ואף עולה עליהם בפרמטרים רבים".

קורנפלד הוסיף כי, "מנתונים שאנו מקבלים מהנהלת חברת שיאומי, עולה כי סדרת המכשירים האחרונה כמעט ו"לא רואה מוסך". מדובר במכשיר אמין ויציב בצורה יוצאת דופן, ועל כן החלטנו להעניק לרוכשים בארץ 5 שנות אחריות יצרן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר