ומי לא עודכן?

באישור המשטרה: חסידי גור יעלו לציון ה'לב שמחה'

בניגוד לעבר, אלפי חסידי גור יעלו השנה ביום היארצייט לציון מרן בעל ה'לב שמחה' זיע"א, הטמון בהר הזיתים, לאור סיכום מיוחד עם המשטרה. ומי לא עודכן בסיכום? עיתון "המבשר" (חסידים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הר הזיתים. אילוסטרציה (צילום: Miriam Alster/Flash90)

הערב ז' בתמוז יחול יום ההילולא ה-24 של כ"ק מרן האדמו"ר בעל ה'לב שמחה' מגור זצ"ל אביו של כ"ק מרן האדמו"ר מגור. בבתי החסידים והשטיבלאך בכל רחבי הארץ יתכנסו החסידים לסעודות יארצייט לזכרו הטהור וילמדו מדברי תורתו.

השנה, לאור סיכום מיוחד אליו הגיעו עסקני חסידות גור מול משטרת ישראל, יעלו שוב, כפי שהיה בעבר, אלפי חסידים לציונו בהר הזיתים לתפילה ותחנונים זאת בניגוד לשנים האחרונות בהן נאסרה העלייה על ידי ההנהגה הרוחנית זאת בעקבות חשש סכנה מפרעות הערבים.

בעיתון "המודיע" מדווח הבוקר (שלישי) כי הוועד המארגן נפגש אמש עם הסגל הבכיר במשטרת ירושלים וקיבל ממנו הוראות מסודרות הן באשר למסלול הנסיעה לתחבורה ציבורית והן הבקשה שלא להשתמש ברכבים פרטיים.

המשטרה הודיעה שתתגבר את האבטחה והשמירה במקום לאורך היום זאת לתועלת קהל האלפים ולהבטחת שלומם.

יצויין כי מנגד בעיתון "המבשר", שופרה של סיעת "שלומי אמונים", לא היו מודעים ככל הנראה להסדר אליו הגיעו עסקני חסידות גור מול המשטרה ובידיעה השנתית הקבועה בה מדווח על סדרי ההילולא לא נכתב על העלייה לציון זאת בהמשך למה שהונהג כאמור בשנים האחרונות שלא לעלות לציון בשל הסכנה הבטחונית.

הדיווח ב"המודיע"
הדיווח ב"המבשר"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר